بازدید مدیر کل آموزش و پرورش لرستان از دوره ضمن خدمت حفظ و نگهداری اماکن ورزشی

خرم آباد(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش لرستان بهمراه معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش لرستان و همچنین کارشناس مسئول آموزش نیروی انسانی از برگزاری دوره ضمن خدمت؛ حفظ و نگهداری اماکن ورزشی در محل دبیرستان شبانه روزی زینبیه ناحیه دو خرم آباد بازدید بعمل آورد.

کد مطلب: ۹۱۳۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر کل آموزش و پرورش لرستان  از دوره ضمن خدمت حفظ و نگهداری اماکن ورزشی

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در این بازدید ضمن تقدیر از حضور پرشور مربیان تربیت بدنی استان گفت: به منظور ارتقای توانمندی ، مهارت و دانش شغلی مربیان تربیت بدنی ،کلیه مربیان دولتی وغیردولتی شاغل در مراکز تحت پوشش وزارت آموزش وپرورش با گذراندن دوره های ضمن خدمت اطلاعات خود را بروز رسانی می کنند .
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در جمع مربیان تربیت بدنی استان گفت : یکی از ساحت های مهم در سند تحول بنیادین ساحت زیستی و تربیت بدنی است که نقش مهمی در تربیت دانش آموزان دارد و یکی از اهداف اصلی تعلیم و تربیت است .

زینی وند مقدم با اشاره به شاداب سازی فضای مدارس گفت :لازم است بحث شاداب سازی فضای مدارس از طریق ورزش انجام پذیرد و به این منظور موضوع سلامت و فیزیولوژی بدنی دانش آموزان مورد توجه مربیان و همگان قرار گیرد .

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان خاطرنشان کرد:برای دستیابی به اهداف سند تحول بنیادین ، وجود فضای ورزشی مناسب امری غیر قابل اجتناب است .
زینی وند مقدم با اشاره به موضوع کلاس ضمن خدمت گفت :متاسفانه خیلی از اماکنی را که خیرین می سازند در نگهداری آن کمتر توجه می شود و لذا با برگزاری چنین دوره هایی لازم است بحث نگهداری اماکن ورزشی را نصب العین قرار دهیم .

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان نیز ضمن تقدیر از اداره تربیت بدنی و آموزش نیروی انسانی گفت :از آنجا که حفظ و نگهداری اماکن ورزشی آموزش و پرورش یکی از اولویت های دستگاه تعلیم و تربیت است زیبنده نیست که اماکن ورزشی ما مشکل داشته باشند .
فرید بهرامی با اشاره به طرح مدرسه پویا گفت: لازم است در این زمینه طبق دستورالعمل ارسالی در ۱۳ شهرستان و مناطقی که مورد نظر هستند رفتار شود .
وی همچنین خبر از توزیع تجهیزات خریداری شده در قالب کاروان امید در شهریور ماه ۹۸ داد .
وی در پایان از حمایت های مدیرکل آموزش و پرورش از حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان تقدیر و تشکر کرد و گفت :مدیر کل محترم نگاه زیبایی به مقوله ورزش و سلامت دارند و مسائل را به خوبی رصد می‌کنند که جای تقدیر و تشکر دارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار