برگزاری جلسه قطب های شش گانه کانون های فرهنگی تربیتی سراسرکشور در کانون شهید مفتح

تهران (پانا) - جلسه قطب های کانون های فرهنگی تربیتی سراسر کشور در کانون فرهنگی تربیت شهید مفتح با حضور کریمی، مدیرکل فرهنگی و هنری وزارتخانه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۳۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه قطب های شش گانه کانون های فرهنگی تربیتی سراسرکشور در کانون شهید مفتح

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران در جلسه قطب های کانون های فرهنگی تربیتی سراسر کشور که در کانون فرهنگی تربیت شهید مفتح با حضور مدیرکل فرهنگی و هنری وزارتخانه برگزار شده بود اعلام کرد: کانونها باید در گام اول سعی کنند اوقات فراغت دانش آموزان را به نحو مطلوب پُر کنند. با عنایت به اینکه به فصل تابستان نزدیک می شویم لذا باید یک برنامه ریزی منطقی داشته باشیم. دوم اینکه باید تلاش و اهتمام جدی داشته باشیم کانونها را محلی برای شناسایی استعدادها و توانمندیها داشته باشیم تا دانش آموزان شناسایی دقیقی شوند. سوم اینکه کانونها با توجه به اینکه سال به نام رونق اقتصادی از جانب مقام معظم رهبری نامگذاری شده است باید تلاش کنیم دانش آموزان تولیدات خود را به عرضه بگذارند تا احساس مولد بودن داشته باشند و هویت خود را بازیابند و بازخورد مناسب دریافت کنند.

کریمی گفت: کانونها باید محلی برای گسترش نشاط اجتماعی در بین دانش آموزان باشد البته باید ارزشها و هنجارها را کاملا مدنظر داشته باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران افزود: با توجه به تأکیدات مقام عظمای ولایت و رییس جمهور محترم باید کانونها را محلی برای مهارت آموزی تبدیل کنیم و حتی اگر می توانیم با توجه به چارچوب قانون به دانش آموزان گواهینامه های مهارتی بدهیم و دوره های مدتی را تعبیه و تدارک ببینیم.

کریمی به خروجی جلسات نیز اشاره کرد و اعلام کرد: شما به عنوان رؤسای ادارات و کارشناسان خبره تا می توانید خوراک فکری مناسب در اختیار افراد قرار دهید و تا می توانید با جلسات کارشناسی مناسب تعامل مناسبی با حوزه وزارتی داشته باشید و بین کانونها با مدرسه ارتباط برقرار کنید.

معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را صمیمانه تبریک گفته و اعلام کرد: در این ماه پُر عظمت تا می توانیم قرآن بخوانیم چون بهار دلها قرآن خواندن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار