توسط مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۵ مشهد مقدس انجام شد:

تالیف کتاب ارزشمند خاطرات دفاع مقدس با عنوان فریادهای خاموش

مشهد (پانا) - کتاب ارزشمند خاطرات دفاع مقدس با عنوان فریادهای خاموش، توسط مدیر آموزش و پرورش ناحیه 5 مشهد مقدس تالیف و به چاپ رسید.

کد مطلب: ۹۱۳۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
تالیف کتاب ارزشمند خاطرات دفاع مقدس با عنوان فریادهای خاموش

کتاب فریادهای خاموش به یاد خاطرات دفاع مقدس و هشت سال مقاومت توسط غلامرضا بهراد مجاهد دفاع مقدس و جانباز 45 درصد قطع عضو که در آن زمان معاون گردان عبدالله لشگر پنج نصر خراسان بود و در حال حاضر مدیر آموزش و پرورش ناحیه پنج مشهد می باشد تالیف و توسط موسسه فرهنگی، هنری ضریح آفتاب به چاپ رسید.

این کتاب در 172 صفحه به چاپ رسیده و در بردارنده خاطرات نویسنده در سال های 61 تا 67 دفاع مقدس و جنگ تحمیلی می باشد و خاطرات بازسازی هویزه و عملیات هایی همچون کردستان، خیبر، والفجر 9، کربلای چهار و پنج، بیت المقدس دو، مرصاد و تک شلمچه را بازگو می کند.

در این کتاب می خواهیم هم سفر رزمنده ای شویم که عشق به وطن و پیروی از پیر و مراد خود را بر زندگی ذلت بار دنیا ترجیح می دهد و پا در مسیر دلش می گذارد.

در قسمتی از این کتاب می خوانیم: همه جا صحبت از جنگ، جهاد، مبارزه و دفاع است. جنگی که آوای خمپاره ها و صفیر گلوله هایش گوش هایمان را آزرد لیک دل هایمان را عاشق تر، ایمانمان را راسخ تر و عزممان را جزم تر نمود. اما من، تو، ما و همه ماها فهمیدیم که چه اهداف شوم و پلیدی دارند و برای همین هم بود که به جبهه های حق علیه باطل شتافتیم و جلوی تهاجم خصم از خدا بی خبر، قد علم نمودیم و مردانه ایستادیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار