نماینده ولی فقیه خراسان شمالی:

ماه رمضان،ماه تسلیم شدن در راه خداست

بجنورد (پانا) -حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در نشست برنامه ریزی برای بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره) ،روز قدس و عید فطر گفت:انسان ها در ماه رمضان حاضری می زنند،آن هایی هم که ایمان ندارند، غایب اند.

کد مطلب: ۹۱۳۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
ماه رمضان،ماه تسلیم شدن در راه خداست

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در جلسه ستاد روز قدس گفت: در ماه مبارک رمضان انسان احساس می کند،تسلیم خداست،نه میخورد نه می نوشد و همچنین زبان خود را مدیریت می کند و خودش را بیشتر در محضر خدا می بیند.

وی در ادامه گفت:روز های الهی را بزرگ بشمارید ،این بزرگداشت ایام الله جنبه ی تربیتی،سیاسی،اجتماعی دارد و حوزه های گوناگون را در برمی گیرد.وقتی ما روز بزرگی را گرامی میداریم پیام آن این است که نسل جدید را به نسل خودمان پیوند میزنیم،چرا که دشمن می خواهد گُسست نسلی در کشور ایجاد بکند و بین نسل اول و دوم انقلاب فاصله بیندازد.

امام جمعه شهرستان بجنورد از روز جهانی قدس به عنوان یادگار ارزشمند امام خمینی(ره) در حمایت از مردم مظلوم فلسطین یاد کرد و گفت: این روز باشکوه همه ساله به فرصتی برای اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی و اعلام مواضع امت اسلامی علیه اشغالگری و ظلم به ملت فلسطین تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تاکید براینکه در ایام الله باید چهره روستاها، شهرها و مرکز استان تجلی و تبلور پیدا کند، ادامه داد: انجام اینگونه فعالیت ها سرمایه گذاری برای انقلاب اسلامی است و هرچقدر سرمایه گذاری ها بیشتر شود، پایه های انقلاب اسلامی نیز محکم تر خواهد شد.

خبرنگار نیما مرادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار