آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در فارس

شیراز (پانا) - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس از آغاز اجرای طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان در اردیبهشت‌ماه جاری خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۳۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در فارس

فریبرز رضازاده گفت: در اجرای وظایف قانونی در راستای تنظیم مطلوب بازار و صیانت از حقوق مصرف کنندگان و با رویکرد پیشگیرانه، طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان از 10 اردیبهشت ماه آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

او افزود: در این طرح اقلام مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان از جمله محصولات لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، حبوبات، میوه، سبزیجات، شیرینی های پرمصرف شامل زولبیا و بامیه، رستوران ها و پزندگی ها مورد بازرسی ویژه قرار می گیرند.

رضازاده با تاکید بر پایش مستمر بازار و توجه ویژه به موضوع تامین و توزیع به هنگام کالاهای پرتقاضای ماه مبارک رمضان اظهار داشت: به منظور تسهیل و تسریع در دسترسی مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمت مصوب و مناسب، نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی ـ توزیعی و خدماتی را افزایش داده و با تخلفات احتمالی برخورد می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس یادآور شد: همچنین برای اجرای بهتر این طرح و شناسایی متخلفان، از ظرفیت بازرسان اتاق اصناف، ناظرین افتخاری و سایر دستگاه ها و نهادهای ذیربط از جمله جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی، استاندارد و تعزیرات حکومتی بهره خواهیم برد ضمن آنکه انجام گشت های مشترک هدفمند با اولویت کالاهای پرمصرف ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار گرفته است.

رضازاده از مردم خواست: در صورت مشاهده هر گونه تخلف موارد را از طریق تلفن 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس و یا تلفن 32340000 ستاد خبری اتاق اصناف در اختیار بازرسان قرار داده تا در اسرع وقت به آنها رسیدگی و با متخلفان برخورد شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار