فولادوند: نیروی انسانی مهمترین اصل اساسی در رونق تولید است

تهران (پانا) - جلسه ساماندهی نیروی انسانی منطقه17 با حضور فولادوند مدیرکل آموزش وپرورش شهر تهران ، حدادی معاون پژوهش و برنامه ریزی وهمراهان در سالن شهیدان کربلائی منطقه 17برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۱۳۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: نیروی انسانی مهمترین اصل اساسی در رونق تولید است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، جلسه ساماندهی نیروی انسانی منطقه17 با حضور فولادوند مدیرکل، حدادی معاون پژوهش و برنامه ریزی وهمراهان در سالن شهیدان کربلائی برگزار گردید.

در ابتدای جلسه حاجی سلطانی ضمن خیر مقدم به مدیر کل و هیئت همراه، و تبریک ماه مبارک رمضان وهفته معلم ، توضیح اجمالی از وضعیت منطقه را ارائه نمود. سپس فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، ضمن تقدیر از همیاری و کمک رسانی همکاران، دانش آموزان و اولیاء آنان به هم وطنان آسیب دیده از سیل و تبریک ایام بزرگداشت مقام معلم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، هدف از حضور تیم ساماندهی را هم اندیشی و تفاهم مشترک مسئولین ساماندهی مناطق و اداره کل برای حل مشکلات نیروی انسانی شهر تهران دانست و گفت : بر اساس عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران نیروی انسانی را مهمترین اصل اساسی در رونق تولید دانسته و با جدیت تمام در شاخص های مورد نظر با تمرکز بر کیفیت، ساماندهی صحیح و مطلوب نیروی انسانی را دنبال خواهد نمود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، داشتن اطلاعات و آمار دقیق وضعیت موجود و پیش بینی های صحیح آینده را عامل اصلی موفقیت در هر برنامه ریزی دانسته و بر داشتن صداقت در عملکرد جهت ساماندهی مطلوب نیروی انسانی تاکید نمود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: متاسفانه بر خلاف تصور عمومی، شهر تهران در بسیاری از شاخص های آموزش و پرورش و به ویژه در کمبود نیروی انسانی و فضا نسبت به اکثر استان های کشور وضعیت مناسبی ندارد و از این رو حضور شخص مدیرکل در تمامی مناطق تهران برای گفتگوی نزدیک با همکاران، نشان از تاکید مضاعف بر امر ساماندهی صحیح نیروی انسانی دارد.

وی در بخش پایانی صحبت های خود با تاکید مجدد بر حفظ شان و جایگاه همکاران فرهنگی و ترویج اخلاق مداری افزود: اجرای صحیح پروژه مهر و تبیین دقیق آن جهت اجرا در سطوح مدرسه می تواند منجر به حل بسیاری از مشکلات موجود شود. وی هم چنین اظهار امیدواری کرد که با تلاش های ارزشمند و شبانه روزی همکاران مناطق ،شاهد آغاز بازگشایی شکوهمند مدارس بدون مشکل نیروی انسانی خواهیم بود.

شایان ذکر است در این جلسه آمار موجود کلاس های درسی، نیروی انسانی و سایر عوامل سهیم در امر ساماندهی به صورت تفکیک مقاطع تحصیلی منطقه مورد بررسی و تفاهم مشترک قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار