طرح آموزش خانواده ها در مدارس اردبیل اجرا می شود

اردبیل (پانا) - معاون اداره کل آموزش و پرورش اردبیل گفت: برگزاری دوره های آموزش خانواده در مدارس استان این از اولویت های کاری این اداره کل است.

کد مطلب: ۹۱۳۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
طرح آموزش خانواده ها در مدارس اردبیل اجرا می شود

رعنا پرتوی در همایش تجلیل از معلمان خلخال افزود: در این آموزش ها نحوه برخورد اولیا با فرزندان و نوع ارتباط با آنها در جهت پیشگیری از هرگونه آسیب اجتماعی تهدید کننده دانش آموزان با استفاده از مدرسان آموزش خانواده مجرب مورد توجه قرار می گیرد .
او اظهار داشت : آموزش خانواده به عنوان بستری مناسب برای تعامل موثرتر و مفیدتر اولیا با سیستم تعلیم و تربیت فرزندان می باشد و با توجه به انواع آسیب های اجتماعی که به دلیل عدم آگاهی اولیای دانش آموزان در زمینه مسائل تربیتی و رسانه ها در مدارس شیوع پیدا می کند، برگزاری این دوره های آموزشی همواره از اهمیت بالایی برخوردار است .
فرماندار خلخال نیز در این همایش دستیابی به هر گونه توسعه و رشد پایدار جامعه را در سایه بهره مندی از سیستم آموزشی پویا و معلمان توانمند ذکر کرد و گفت: آموزش و پرورش پویا زیربنای رشد جامعه است .
فردون بابایی افزود: بی ثباتی ، تغییر مدام روش های تحصیلی و جایگزینی سیستم های آموزشی بیگانه در سیستم آموزشی کشور از جمله مشکلات نظام آموزشی می باشد .
سخاوت بیرامی ، مدیر آموزش و پرورش خلخال هم از فعالیت بیش از هزار معلم در 120 واحد آموزشی دولتی و غیردولتی در این منطقه خبر داد و گفت: امسال برای اولین بار سامانه طراحی شناسایی معلمان توانمند و تلاشگر در استان طراحی و از طریق این سامانه 18 معلم ، 2 مدیر و معاون آموزشی، 2 ایثاگر و معلم یار و در مجموع 23 معلم توانمند از این منطقه به عنوان معلم نمونه و توانمند انتخاب شدند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار