محدودیت‌های غرفه‌داران و رستوران‌های فرودگاهی در ایام ماه رمضان

تهران (پانا) - فرمانده پلیس فرودگاه های کشور گفت فعالیت غرفه‌های کافی شاپ، آبمیوه فروشی و بستنی فروشی بعد از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع است و رستوران‌ها از طبخ و سرو غذای گرم در طول روز باید خودداری کنند.

کد مطلب: ۹۱۳۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
محدودیت‌های غرفه‌داران و رستوران‌های فرودگاهی در ایام ماه رمضان

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حسن مهری در نشست هماهنگی اصناف و غرفه‌داران با پلیس فرودگاه‌های کشور اظهار کرد: مسئولیت حفظ و رعایت شان و منزلت روزه‌داران در فرودگاه وظیفه همگانی است خصوصا اصناف و غرفه‌داران مسئولیت بیشتری در این زمینه دارند. تامین محل مناسب و به دور از دید روزه‌داران برای پذیرایی از مسافران در این ماه به عهده اصناف و غرفه‌داران است در غیر این صورت پلیس از فعالیت آنان جلوگیری خواهد کرد.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور درباره محدودیت‌های غرفه‌داران و رستوران‌های فرودگاه‌ها در این ماه، عنوان کرد: فعالیت غرفه‌های کافی شاپ، آبمیوه فروشی، بستنی فروشی بعد از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع است و رستوران‌ها نیز از طبخ و سرو غذای گرم در طول روز باید خودداری کنند.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: مسافران برای حفظ حرمت این ماه مبارک و رعایت شان و منزلت روزه‌داران، در ملاءعام تظاهر به روزه‌خواری نکنند و در صورتی که به هر دلیل قادر به گرفتن روزه نیستند به محل‌هایی که در ترمینال‌ها از قبل مشخص شده مراجعه کنند.

سردار مهری تصریح کرد: پلیس هم برای حفظ کرامت ماه مبارک رمضان با انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس بر رعایت قوانین در این ایام نظارت خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار