رئیس اداره پیشگیری از آسیب های اجتماعی همدان اظهار کرد:

گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی هدف جشنواره نوجوان سالم

همدان (پانا) - رئیس اداره پیشگیری از آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره نوجوان سالم شناخت و تقویت عوامل محافظ در برابر آسیب ها و شناخت عوامل خطر و تضعیف آن ها را برای در امان ماندن از آسیب های اجتماعی ضروری دانست.

کد مطلب: ۹۱۳۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی هدف جشنواره نوجوان سالم

حسن آزادی اظهار کرد: با توجه به حجم وسیع آسیب های اجتماعی که در جامعه امروز با آن ها روبه رو هستیم و به صورت بسیار خطرناک روی خانواده ها، والدین و دانش آموزان تأثیر منفی می گذارد یکی از برنامه ها در حوزه آسیب های اجتماعی، جشنواره نوجوان سالم است که با هدف گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی برگزار می شود و شامل رشته های مختلف اعم از نقاشی، تئاتر، روزنامه دیواری و غیره است.
آزادی در ادامه افزود: عامل محافظ عبارت است از هر عملی، هر کاری و هر رفتاری که باعث شود بین من و یک آسیب اجتماعی فاصله ایجاد شود و عامل خطر نیز عاملی است که موجب افزایش سرعت رسیدن من به آسیب اجتماعی می شود لذا توجه به این موارد می تواند فرد را در برابر این آسیب ها محافظت کند.

در مراسم اختتامیه جشنواره نوجوان سالم از دانش آموزانی که موفق به کسب رتبه در رشته های مختلف این جشنواره شده بودند با اهداء لوح و جوایز نقدی تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار