دیدار پرسپولیس و سپاهان فینال جام حذفی می‌شود؟

تهران (پانا) – احتمال اینکه برنده دیدار پرسپولیس و سپاهان جام قهرمانی جام حذفی را بالای سر ببرد، زیاد است.

کد مطلب: ۹۱۲۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد
دیدار پرسپولیس و سپاهان فینال جام حذفی می‌شود؟

جام حذفی ایران که با برنامه‌های تیم ملی و لیگ قهرمانان آسیا تبدیل به یکی از عجیب‌ترین جام‌های حذفی جهان شده است در حالی که یک تیم فینالیست را معرفی شده می‌بیند، در سمت مقابل هنوز در مرحله نیمه نهایی است.

تیم دسته دومی داماش گیلانیان با خلق شگفتی با عبور از سد سایپا تهران از مدت‌ها قبل به فینال این مسابقات راه یافته است اما پرسپولیس و سپاهان باید هشتم خرداد دیگر دیدار نیمه نهایی را در اصفهان برگزار کنند تا تکلیف فینالیست دوم مشخص شود.

اما ظاهرا جام حذفی ایران در این فصل شاهد حوادث جدیدی هم خواهد بود. یک منبع آگاه از گیلان به پانا خبر داد که احتمال کناره‌گیری تیم داماش از حضور در فینال جام حذفی زیاد است. اتفاقی که باعث خواهد شد برنده دیدار پرسپولیس و سپاهان قهرمان جام حذفی شده و جام قهرمانی را بدون حضور در بازی فینال بدست آورد.

داماشی‌ها به روند داوری‌های لیگ دسته دوم اعتراض دارند و ناکامی آنها در دیدار پلی‌آف صعود به لیگ آزادگان احتمال این تصمیم را تقویت کرده است. البته تا به این ساعت نامه رسمی کناره‌گیری داماش از حضور در فینال جام حذفی به سازمان لیگ برتر نرسیده است و این خبر در حد گمانه‌زنی است.

در فصل گذشته جام حذفی هم خونه به خونه بابل پس از عدم صعود به لیگ برتر به روند برگزاری مسابقات لیگ آزادگان و صعود نساجی مازندران اعتراض داشت و به همین علت با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ از حضور در فینال جام حذفی انصراف داد اما چند روز بعد انصراف خود را پس گرفت و در خرمشهر حاضر شد تا به مصاف استقلال تهران برود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار