شکستن کلیشه های آپارتمانی در «روزهای بیقراری ۲»

تهران (پانا) - سریال «روز‌های بی‌قراری ۲» داستان و هسته اصلی خرده پیرنگ روایی خود را برمبنای گذر از چند شهر ایران قرار داده است.

کد مطلب: ۹۱۲۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
شکستن کلیشه های آپارتمانی در «روزهای بیقراری ۲»

این سریال از جمله نمونه های نادر آثار تلویزیون است که در چند شهرستان تصویربرداری شده است. پهنه داستان «روزهای بی‌قراری ۲» چنان ‌وسیع و‌ دلنواز است که شهرهایی مانند تهران، تبریز و مشهد را دربرمی‌گیرد.

حضور بازیگران جوانی و کهنه‌کار به‌ همراه قدیمیهای تئاتر چنان تمایزی به «روزهای بی قراری ۲» داده که‌ گلچین این جنس گروه بازیگری در تلویزیون را می‌توان بدعت و ابتکار تازه عنوان کرد که مطمئنا بدون ریسک فیلمساز و کارگردان این جاه‌طلبی میسر نبود.

«روزهای بی‌قراری ۲» دل را به‌ دریا زده است، عدم حضور بازیگران در لوکیشن ثابت و آپارتمانی، بد‌‌ون شک سختی های فراوانی را برای گر‌وه سازنده به ارمغان آورده است. اما ‌«روزهای بی‌قراری ۲» به‌ دور از هرگونه سیاه و سفید نمایی، قصه خود را روان در شهرستان‌های سرزمین ایران و با انتخاب لوکیشن های سخت میدانی به تصویر کشیده است. اعمال و مدنظر قرار دادن همین جنس سریال سازی، نشان دهنده استارت فرار از کلیشه های رایج این روزهای تلویزیون و سینما دارد که حالا «روزهای بی قراری ۲» امتداد و اتصال این مسیر را به مابقی سریال سازان تلویزیون واگذار می‌کند تا چشمان مخاطب دیگر به آپارتمان و‌ کلیشه برخورد نکند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار