کمرئی: تعالی و عزت آموزش و پرورش، مدیون معلم است

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در همایش تجلیل از معلمان منتخب شهرستان ملارد، تعالی و عزت آموزش و پرورش را مدیون معلم دانست.

کد مطلب: ۹۱۲۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
کمرئی: تعالی و عزت آموزش و پرورش، مدیون معلم است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به نقل از ملارد، علیرضا کمرئی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در همایش تجلیل از معلمان منتخب شهرستان ملارد، تعالی و عزت آموزش و پرورش را مدیون معلم دانست و افزود: سرمایه های انسانی مهمترین سرمایه های کشور و عنصر کلیدی پیشرفت محسوب میشوند و نقش معلم در میان ویژه است زیرا که هم خود سرمایه ارزشمندی است و هم سرمایه های انسانی آینده را آموزش می دهد.

او با اشاره به اینکه همه شغل ها ارزش و جایگاه ویژه خود را دارند ، تاکید کرد: اما معلم به واسطه نفس کاری که انجام می دهد و نوع خدمتی که به جامعه ارائه می کند، متمایز است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه معلم با خرد، بینش، دانش و آگاهی سر و کار دارد، تصریح کرد: نقش اجتماعی معلم ازمنزلت و جایگاه ویژه ای برخوردار است زیرا کار او مرتبط با خرد ورزی و مبتنی بر تفکر و دانش است.

کمرئی، آموزش و پرورش را کانون خلق دنیای آینده خواند و افزود: نهاد تعلیم و تربیت در شکل دادن به باورهای اجتماعی و دفاع از ارزش های دینی و سبک زندگی صحیح دارای اعتبار است و نقش بی بدلیل آموزش و پرورش در این رابطه مشهود است.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش همچنین بر توسعه حرفه ای معلمان و مدیران تاکید کرد و اذعان داشت: توسعه حرفه های معلمان و مدیران تنها روش خروج از بن بست نظام آموزشی در جریان تربیت و یادگیری است.

آیین تجلیل از معلمان برگزیده شهرستان ملارد با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و بیش 300 نفر از فرهنگیان این شهرستان، در سالن شهید طحانی ملارد برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار