مرحله استانی هفدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی دانش آموزان متوسطه نظری برگزار شد

اراک(پانا): مرحله استانی هفدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی دانش آموزان متوسطه نظری، در محل دبیرستان امام علی(ع) و پژوهش سرای قلم چی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۲۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد
مرحله استانی هفدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی دانش آموزان متوسطه نظری برگزار شد

هفدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی دانش‌آموزان متوسطه نظری در رشته های علوم تجربی و ریاضی و فیزیک پایه دهم و پایه یازدهم بصورت کتبی و عملی برگزار شد .

«مجتبی حیدری» با اعلام این خبر گفت: این دوره از مسابقات با شرکت 29 تیم منتخب راه یافته به مرحله استانی مسابقات برگزار شد .

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد زمینه رشد و ارتقای توانمندی های علمی دانش آموزان و بهبود فعالیت های آزمایشگاهی عنوان کرد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی، اظهار داشت: هفدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی در دو بخش حضوری و غیرحضوری برگزار شد.

حیدری تصریح کرد: در بخش حضوری این مسابقات به دو صورت کتبی( 30 امتیاز) و عملی( 70 امتیاز) با توجه به منابع آزمون ذکر شده در شیوه نامه مسابقات صرفا برای دانش آموزان مدارس عادی دولتی برگزار شد.

وی افزود: در تمام مراحل مسابقات آزمایشگاهی آزمون کتبی و عملی به صورت تیمی شد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی بیان داشت: بخش غیر حضوری نیز برای کلیه دانش آموزان متوسطه نظری استان برگزار شد که در این بخش دانش آموزان داوطلب با ارائه فیلم انجام آزمایش خلاقانه از منابع درسی ارائه شده در شیوه نامه اجرایی، در این بخش از مسابقه شرکت نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار