نمایشگاه و بازارچه های دانش آموزی جشنواره نوجوان خوارزمی در اراک برگزار شد

اراک (پانا) - نمایشگاه و بازارچه های دانش آموزی جشنواره نوجوان خوارزمی به مدت 2 روز در اراک برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۲۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه و بازارچه های دانش آموزی جشنواره نوجوان خوارزمی در اراک برگزار شد

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان مرکزی در تشریح اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت: اجرای بازارچه های کار آفرینی در مدارسی که در جشنواره ی نوجوان خوارزمی شرکت کرده اند فرصت تحقق اهداف سند تحول بنیادین، مبنی بر کاربردی کردن دانش و تبدیل آن به مهارت عملی را محقق می نماید.

«مجتبی حیدری» افزود: با ایجاد تنوع در فرایند یادگیری و ارتقاء دانش های مهارتی در دانش آموزان، دست یابی به راه حل های خلاقانه برای حل مسائل محقق می شود.

وی اظهار داشت: کشف مهارت های علمی و عملی دانش آموزان برای ورود به میدان رقابت ها در سایه ی رشد و شکوفایی استعداد ها محقق می شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان مرکزی در ادامه با اشاره به ساز و کار برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی، تصریح کرد: آثار دانش آموزان در این جشنواره پس از داوری در سطح مدرسه ای و منطقه­ ای در طی سال تحصیلی به مرحله استانی راه یافت که آثار منتخبین مرحله استانی به در این نمایشگاه و بازارچه عرضه شده است.

وی اظهار داشت: داوران و رابطان جشنواره ضمن بازدید از غرفه ها، آثار دانش آموزان را داوری نموده و پس از داوری، آثار برگزیده جهت ارسال به دبیرخانه کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی انتخاب شدند.

گفتنی است، نمایشگاه و بازارچه دانش آموزی جشنواره نوجوان خوارزمی مهارت با حضور 15 منطقه آموزشی استان و در قالب 30 غرفه در محور بازارچه و 11 غرفه مربوط به طرح ایران مهارت در دبیرستان شکرایی ناحیه یک اراک طی دو روز برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار