تجلیل از معلمان وکادر آموزشی دبستان پسرانه شاهد شهید مدرس بهاباد

بهاباد (پانا) - به مناسبت گرامیداشت هفته مقام معلم از دبیران و کادر اجرایی دبستان پسرانه شاهد بهاباد بااهدای لوح تقدیر و شاخه گل تجلیل به عمل آمد.

کد مطلب: ۹۱۲۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از معلمان وکادر آموزشی دبستان پسرانه شاهد شهید مدرس بهاباد

به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم وگرامی داشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد با حضوردردبستان پسرانه شاهد شهید مدرس این شهر با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل از دبیران ومدیر و کادراجرائی این مدرسه تجلیل و قدردانی کردند.

دراین مراسم سروان رضا قاسمی بهابادی جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا خصوصا معلم شهید مرتضی مطهری و بزرگداشت هفته معلم گفت : به فرموده امام راحل ره معلمی شغل انبیاءست .

قاسمی تصریح کرد : هفته معلم فرصتی است ارزشمند تا با گرامیداشت یاد و خاطره استاد فرزانه شهید مطهری و شهدای فرهنگی این مناسبت را گرامی داشته و تلاش های این عزیزان را ارج نهیم.

وی ادامه داد : "معلم" در فرهنگ تعالی بخش اسلامی، روشنگر چراغ فروزان هدایت و نجات بخش آدمیان از ظلمت جهل و نادانی است و امروزه دستگاه عظیم و موثر آموزش و پرورش به عنوان سیستمی ترین نهاد آموزشی و تربیتی نقشی برجسته و تاثیر گذار در فرهنگ و الگو سازی جامعه داشته و به عنوان مهم ترین پایه و زیرساخت، روحیه انسجام، تعهد و امید را به نسل آینده منتقل می کند.

درپایان با اهدای لوح تقدیر و هدایائی از معلمین این آموزشگاه تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار