معاون متوسطه آموزش و پرورش اصفهان:مدیران مدارس باید بصورت عملیاتی رویکرد جدید تعلیم و تربیت را پیگیری کنند

اصفهان (پانا) - مراسم تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش منطقه جرقویه سفلی با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش اصفهان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۲۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
معاون متوسطه آموزش و پرورش  اصفهان:مدیران مدارس باید بصورت عملیاتی رویکرد جدید تعلیم و تربیت را پیگیری کنند

محمدرضا ناظم زاده معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در مراسم تکریم سید حسین زارع و معارفه مصطفی جعفری به عنوان رئیس جدید آموزش و پرورش منطقه جرقویه سفلی ، ضمن ابلاغ سلام مدیر کل آموزش و پرورش استان و تشکر از زحمات سید حسین زارع و آرزوی موفقیت برای مصطفی جعفری ، بیان داشت که رویکرد جدید نظام تعلیم و تربیت،مدرسه محوری است و مدیران مدارس باید چنین رویکردی را عملیاتی نمایند البته نقش آموزش و پرورش نیز در این خصوص مدیریت و رهبری خواهد بود و این بدین معناست که انجمن اولیا و مربیان ، شورای مدرسه ، شورای دانش آموزی و ... در اداره مدارس نقش آفرین خواهند بود .

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از سخنانش گفت : توجه به آموزش و پرورش باید گفتمان غالب در جامعه باشد و آموزش و پرورش چندین سال است که با مشکل منابع مالی روبرو بوده و فعلا نیز درگیر مشکلات منابع انسانی نیز می باشد و به فرموده مقام معظم رهبری «مدظله العالی » که هر ساله در جمع فرهنگیان عزیز مطرح می کنند این جمله است که آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند مشکلات خود را حل کند و همه افراد جامعه از جمله خیّرین محترم بایستی کمک آموزش و پرورش باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار