نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان کامیاران با حضور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد

کامیاران(پانا)-با حضور معاون آموزش ابتدایی وزارت ، دومین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان کامیاران در سال 98 برگزار شد .

کد مطلب: ۹۱۲۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان کامیاران با حضور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد

این نشست با حضور حکیم زاده" معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ، سیفی "مشاور معاون وزیر ، مدیر کل و معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کردستان، فرماندار ، مدیر آموزش و پرورش و اعضای شورا در فرمانداری این شهرستان برگزار شد .

حکیم زاده "معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در این نشست ضمن تبریک هفته معلم به فرهنگیان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت اظهار داشت : یکی از عوامل بسیار موثر در توسعه و ایجاد تحول و ترقی بهره وری از نیروی متخصص و متعهد و کار آمد است و نیروی انسانی در آموزش و پرورش مهم ترین سرمایه می باشد .

وی در ادامه به برخی طرح ها و فعالیت های آموزشی در دوره ابتدایی اشاره کرد و بیان داشت : یکی از اولویت های کاری در حوزه ابتدایی پوشش تحصیلی دانش آموزان است و آموزش و پرورش تلاش می نماید برای کلیه دانش آموزان شرایط تحصیل مهیا نماید تا هیچ کودک ایرانی از تحصیل باز نمانده و حتی در دورترین مناطق نیز با اختصاص نیروی آموزشی مورد نیاز زمینه پوشش تحصیلی و آموزش همه کودکان را در کشور فراهم کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار