مراسم تجلیل از 227 بازنشسته آموزش و پرورش اهر

اهر (پانا) - مراسم تجلیل از 227 بازنشسته سالتحصیلی97-96 با حضور میهمانان استانی و شهرستانی در محل تالار باشگاه فرهنگیان اهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۲۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تجلیل از 227 بازنشسته آموزش و پرورش اهر

امام جمعه اهر در آیین تجلیل از 227 معلم بازنشسته آموزش و پرورش اهر با اشاره به اینکه تجلیل از معلمانی که سی‌سال خدمت کرده‌اند کمترین کار در حق خدمات این قشر فرهیخته و عالم است، بیان کرد: معلمان به جهت این‌که معلومات خود را فراموش نکنند نیاز به دورهمی و پاتوق فرهنگی دارند اگر این موارد مورد توجه قرار گیرد قطعاً احساس بازنشستگی نخواهند کرد.

آیت‌الله جواد حاجی‌زاده ادامه داد: معلمان در راه خداوند متعال علم را آموخته‌اند و در راه رضای خداوند آن را به دیگران می‌آموزند و این مهم نشان دهنده جایگاه ارزشمند و رفیع معلمان در نزد خداوند متعال است.

توجه به آموزش و پرورش و مسائل آن در بین مردم فرهنگ‌سازی شده است

فرماندار شهرستان اهر نیز در این مراسم با تبریک هفته معلم به خانواده بزرگ آموزش و پرورش با تاکید بر حفظ جایگاه و منزلت معلمان در جامعه گفت: هر جامعه‌ای که به حوزه آموزش، پرورش و فرهنگ توجه نکند آن جامعه پایدار نمی‌ماند.

زاهد محمودی افزود: برگزاری چنین مراسماتی برای معلمان در هفته معلم صرفاً بهانه برای گردهم آمدن فرهنگیان است لذا ما هر روز، هر هفته و هر ماه را متعلق به معلمان می‌دانیم.

محمودی بابیان اینکه مشارکت مردم در اداره و رفع نیازهای آموزش و پرورش اهر در جامعه فرهنگ‌سازی شده است، گفت: مشارکت خیرین در امر مدرسه‌سازی گواه بر این است که توجه به آموزش و پرورش و مسائل آن در بین مردم فرهنگ‌سازی شده است.

پروفسور آخوندی پدر آیین دادرسی ایران یکی از چهره برجسته و برخواسته از آموزش و پرورش اهر

مدیر آموزش و پرورش اهر نیز در این مراسم بابیان اینکه از زمان تاسیس آموزش و پرورش شهرستان اهر بیش از ۱۰۵ سال می‌گذرد، بیان کرد: آموزش و پرورش اهر در ۱۰۵ سال گذشته با عناوین مختلفی همچون اداره معارف قراجه‌داغ و اداره فرهنگ ارسباران از دوره قاجار فعالیت داشته است.

قادر رمضان پور افزود: آموزش و پرورش اهر با مدیریت این نهاد در گستره‌ی ارسباران و تربیت و تعلیم معلم در ۱۸ محال قره‌داغ با بیش از یک هزار روستا نقش ممتاز و بی‌بدیلی داشته و در رشد و توسعه فرهنگی این منطقه نقش برجسته و مهمی ایفاء کرده است.

وی بابیان اینکه پروفسور آخوندی پدر آیین دادرسی ایران یکی از چهره برجسته و برخواسته از آموزش و پرورش اهر بوده است، گفت: بازنشستگی بدین معنا نیست که خدمت سی‌ساله شهروندان را از یاد ببریم بلکه این خدمت مدالی بر گردن بازنشستگان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار