دیدار اسقف ارامنه اصفهان وجنوب کشور با مدیر کل آموزش و پرورش استان در هفته بزرگداشت مقام معلم

اصفهان (پانا) - اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران به همراه جمعی از اعضای شورای خلیفه گری با حضور در محل اداره کل آموزش و پرورش استان با مدیرکل دیدار کرد و هفته بزرگداشت مقام معلم را تبریک گفت .

کد مطلب: ۹۱۲۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
دیدار اسقف ارامنه اصفهان وجنوب کشور با مدیر کل آموزش و پرورش استان در هفته بزرگداشت مقام معلم

وی اظهار داشت : این روز یکی از ماندگارترین و زیباترین روزهای زندگی من می باشم و برای اولین بار است که پس از حضور در اصفهان توفیق یافتم در این مکان زیبا و شاداب روز معلم را به شما تبریک بگویم و از شما می خواهم پیام تبریک مرا به همه معلمان شاغل و بازنشسته برساند.

وی همچنین ضمن آرزوی صبر برای بازماندگان افرادی که در سیل اخیر جان خود را از دست داده اند اعلام آمادگی نمود که شورای خلیفه گری اصفهان مسئولیت بازسازی یکی از مدارس آسیب دیده از سیل خوزستان را برعهده گیرند.

در این برنامه مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن ابراز خرسندی و تشکر از حضور اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران و همراهان اظهار داشت : حضور شما در این روز و در این مکان ادای احترام به علم ، معلم و تعلیم و تربیت است .

وی ضمن تشکر از کمک های نقدی و غیر نقدی دانش آموزان و کارکنان مدارس ارامنه اظهار داشت : کمک های این مدارس در قالب یک دستگاه کامیون به صورت جداگانه به استان خوزستان ارسال گردید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار