فرماندارملارد: موفقیت آموزش و پرورش درراستای مشارکت عمومی مردم است

ملارد (پانا) - فرماندار ملارد در مراسم گرامیداشت هفته معلم گفت: شهرستان ملارد از لحاظ نخبه پروری از ظرفیت خوبی برخوردار است.

کد مطلب: ۹۱۲۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
فرماندارملارد: موفقیت آموزش و پرورش درراستای مشارکت عمومی مردم است

توکلی کجانی به نقش ارزشمند معلمان در جامعه اشاره کرد و گفت: معلمان نقش تعلیم و تربیت دانش آموزان که آینده سازان کشور هستند را به عهده دارند و با توجه به شرایط کنونی این عزیزان از لحاظ اقتصادی نیاز به توجه بیشتر دارند که باید به مطالبات و مشکلات آنها رسیدگی شود.

او موفقیت آموزش و پرورش را در مشارکت عمومی مردم دانست و افزود: اعتبارات موجود پاسخگوی نیاز و خواسته‌های حوزه آموزش و پرورش نبوده و برای رسیدن به اهداف این مجموعه، باید همه دستگاه‌های دولتی و نهادها به خصوص مشارکت مردمی و خیران عزیز کمک کنند.

او تلاش و همراهی شورای آموزش و پرورش شهرستان ملارد نیز خوب ارزیابی نمود و تاکید کرد: اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان ملارد در جلسات خود طرح و برنامه‌های خوبی برای پیشبرد اهداف این مجموعه در مصوبات خود داشته و همراهی و همدلی این عزیزان کمک شایسته ای را به این مجموعه داشته است.

توکلی توجه به حوزه آموزش و پرورش را در کاهش معضلات اجتماعی سهیم دانست و گفت: همه دستگاه‌هایی که در راستای کاهش مشکلات و معضلات اجتماعی هزینه می‌کنند باید به این موضوع توجه داشته باشند که منبع بروز معضلات اجتماعی از دوران مدارس آغاز می‌شود و به هر اندازه که بتوانند مدارس را در راستای بهبود تعلیم و تربیت یاری کنند در اصل معضلات اجتماعی را از ریشه خشک کرده اند.

فرماندار ملارد به استفاده از نیروهای آموزش و پرورش در ملارد نیز اشاره و تاکید کرد: با توجه به اینکه شهرستان ملارد ظرفیت خوب و مدیران قوی در خود دارد و از لحاظ نخبه پروری هم از ظرفیت خوبی برخوردار است لذا از این نخبگان باید در مدیریت‌های شهرستان استفاده کرد و اگر این عزیزان در مقاطع استانی سمتی عهده دارد شدند باید توجه ویژه ای به شهرستان خود نمایند چرا که امروز شهرستان ملارد سرریزی از استان تهران و البرز را در خود جای داده که همین موضوع مشکلات و مطالبات زیادی را در پی دارد.

/خبرنگار: سیده زهرا صمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار