پورمحمدی بیان کرد:

می‌توانیم نخستین مدال طلای المپیک را برای آذربایجان شرقی کسب کنیم

تبریز(پانا)- استاندار آذربایجان شرقی گفت: با تلاش‌های بیشتر می‌توانیم نخستین مدال طلای المپیک را برای آذربایجان شرقی کسب کنیم.

کد مطلب: ۹۱۲۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
می‌توانیم نخستین مدال طلای المپیک را برای آذربایجان شرقی کسب کنیم

محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در مراسم تجلیل از افتخارآفرینان ورزش آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه قهرمان را باید تربیت کرد، نه شکار، اظهار داشت: تمام زحماتی که در جامعه کشیده می‌شود، برای این است که انسان تربیت کنیم.

وی افزود: نظام آموزشی، دانشگاه‌ها، تربیت‌بدنی و... همه برای تربیت انسان‌های خوب است. اگر یک بعد انسان کامل باشد و دیگر بعدها ناقص باشد، فایده‌ای ندارد. به همین دلیل علاوه بر مسائل جسمانی باید در بخش روحی و اخلاقی نیز تلاش کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: باید تلاش کنیم به‌موازات تربیت‌بدنی و جسمانی، جنبه اخلاقی و جوانمردی نیز تقویت شود. در جامعه ما ورزش به این دلیل مهم است که علاوه بر مسائل جسمانی، اخلاق، شهامت، مقاومت و شجاعت را در آن یاد گرفته‌ایم. اگر کشور ما در شرایط کنونی و 8 سال دفاع مقدس ایستادگی کرده به خاطر همین روحیات یعنی توجه به بعد جسمانی و اخلاقی است.

پورمحمدی در پایان گفت: قطعاً کاستی‌ها در عرصه‌های مختلف وجود دارد اما این توانایی جوانان ماست که منجر به افتخارآفرینی می‌شود. می‌توانیم نخستین مدال طلای المپیک را برای آذربایجان شرقی کسب کنیم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار