اعزام 42 کاروان سلامت در سال گذشته به مناطق محروم و کم برخوردار

بیرجند(پانا) ـ پاما(بیرجند)_ معاون داوطلبان هلال احمر خراسان جنوبی از بهره مندی 185 نفر از مردم سیل زده بشرویه و سربیشه به مناسبت هفته هلال احمر خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۲۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد
اعزام 42 کاروان سلامت  در سال گذشته به مناطق محروم و کم برخوردار

احمد بخشی معاون داوطلبان هلال احمر خراسان جنوبی گفت: به مناسبت هفته هلال احمر که از 12 تا 19 اردیبهشت ماه می باشد، از صبح امروز (15 اردیبهشت) 100نفر از اهالی روستاهای بندان، نیگنان، هونویه، ریگو و ده محمد شهرستان بشرویه و 85 نفر از اهالی روستای خاکک بخش درح شهرستان سربیشه از خدمات اولین کاروان های سلامت هلال احمر در سال جدید بهره مند شدند.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات پزشکی، تهیه داروی و مشاوره رایگان و آموزش های امدادی در این کاروان ها ارائه شد، گفت: طرح کاروان سلامت از طرح های ملی جمعیت هلال احمر است که با هدف کمک به بهبود سطح سلامت محرومان، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در مناطق محروم، ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی نیازمندان با حفظ کرامت انسانی و همچنین ایجاد مشارکت موثر در بین داوطلبان برگزار می شود.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: کاروان های اعزام شده به مناطق سیل زده شهرستان های بشرویه و سربیشه متشکل از 1متخصص داخلی، 2 پزشک عمومی، دو کارشناس مامای و مبارزه با بیماری، 1 مربی امداد، یک روانشناس، 9 داوطلب و 8 نفر از پرسنل هلال احمر می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار