10 رشته محل جدید به انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اضافه شد

تهران (پانا) - مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد درباره انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی و ثبت‌نام دوره بدون آزمون دکتری تخصصی اطلاعیه ای صادر کرد.

کد مطلب: ۹۱۲۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد
10 رشته محل جدید به انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اضافه شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در ارتباط با انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی و ثبت‌نام دوره‌های بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به اضافه شدن 10 رشته محل جدید به سامانه انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی و سامانه ثبت‌نام دوره‌های بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) این مقطع، تمام داوطلبان می‌توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه http://azmoon.iau.ac.ir نسبت به ویرایش رشته محل‌های انتخابی خود در فرصت باقی‌مانده اقدام کنند.

آن دسته از داوطلبان واجد شرایط که تاکنون نسبت به انتخاب رشته و ثبت‌نام اقدام نکرده اند تا ساعت 24 فردا (دوشنبه 16 اردیبهشت) فرصت دارند با مراجعه به سامانه‌ مذکور نسبت به انتخاب رشته و ثبت‌نام خود اقدام کنند.

لیست 10 رشته محل جدید اضافه شده به سامانه انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی و سامانه ثبت‌نام دوره‌های بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) به شرح زیر است:

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار