نمایندگان پارلمان مشورتی دانش آموزی به عنوان مشاورین جوان شورای شهر انتخاب شدند

یزد(پانا) - ونوس عامری عضو شورای شهر یزد در دیدار با اعضای پارلمان دانش‌آموزی بیان کرد: برای داشتن شهری مطابق میل جوانان باید از نظر آنها استفاده کرد.

کد مطلب: ۹۱۲۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
نمایندگان پارلمان مشورتی دانش آموزی به عنوان مشاورین جوان شورای شهر انتخاب شدند

ونوس عامری عضو شورای شهر در نشست امروز خود با اعضای جوان پارلمان دانش‌آموزی گفت: باید کمیته دانش‌آموزی با عنوان مشاورین جوان شورای شهر تشکیل داد و برای داشتن شهری با امکانات مناسب و زیبا برای آینده سازان کشور باید از نظرات خودشان استفاده کرد.

حسینعلی ملانوری رییس سازمان دانش‌‌آموزی استان ضمن تبریک هفته معلم تاکید بر این داشت که قشر نوجوان و جوانان تاریخ انقضا ندارد و میتوان فرصت هایی را به آنها داد.

علیرضا یوسفی عضو پارلمان دانش‌آموزی پیشنهاد به نصب تابلو های الکتریکی در ایستگاه های اتوبوس های شهری داد تا مردم از زمان رفت و آمد های اتوبوس ها باخبر باشند.

سارا تجملیان از نبودن پیست های مناسب دوچرخه سواری گفت و پیشنهادی درباره زیبا سازی شهر و مرمت دیوار ها به کمک دانش‌آموزان هنرستانی داد.

علی اسماعیلی عضو کمیسیون فرهنگی_هنری پارلمان دانش‌آموزی از زینت دادن شهر ها به کمک آیات قرآن و اشعار فارسی به همراه معانی آن سخن گفت.

ایجاد خیابان نور و داشتن مراکز تفریحی برای دانش‌آموزان و توجه به کودکان کار پیشنهادات دیگری بود که در این جلسه از آن صحبت شد.

همچنین اعضای پارلمان درخواست بهره وری بیشتر از جوانان را خواستند زیرا معتقد هستند که نیروهای جوانان قادر به انجام بسیاری از کارها هستند.

رای گیری برای تشکیل مجمع مشاورین شورای شهر صورت گرفت که در طی این رای گیری علیرضا زارع به عنوان رییس و مهرنوش موبد به عنوان دبیر انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار