استیلی: قطع همکاری به کرانچار به شکل دوستانه بوده است

تهران (پانا) - مدیر تیم فوتبال المپیک کشورمان تأکید کرد که جدایی زلاتکو کرانچار از این تیم به دلیل مشکلات ارزی و برخی نظرات بوده که در کمیته فنی مطرح شده است.

کد مطلب: ۹۱۲۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
استیلی: قطع همکاری به کرانچار به شکل دوستانه بوده است

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید استیلی، مدیر تیم فوتبال المپیک کشورمان با قدردانی از زلاتکو کرانچار، سرمربی برکنار شده این تیم گفت: کرانچار تلاش‌های زیادی برای موفقیت تیم المپیک انجام داد و بدون تردید در این راه کم نگذاشت، جدایی ایشان و تغییرات کادر فنی در فضایی مثبت و دوستانه اتفاق می‌افتد و البته مسائل و مشکلات مالی هم در این موضوع تأثیرگذار است.

وی افزود: خود من معرف آقای کرانچار به فدراسیون فوتبال بودم و با تمام وجود هم از ایشان حمایت کردم. خوشبختانه با کمک فدراسیون فوتبال بهترین امکانات و شرایط برای تیم المپیک فراهم شد. بازی‌ها و اردوهای آماده‌سازی بسیار خوبی انجام دادیم. با این وجود به دلیل شرایط خاصی که در موقعیت فعلی وجود دارد، مشکلات ارزی موجود و همچنین بعضی مسائل و نظراتی که در کمیته فنی مطرح شد، تصمیماتی در خصوص ایجاد تغییرات در کادر فنی تیم المپیک اتخاذ شد که امیدوارم منجر به موفقیت و سربلندی تیم المپیک کشورمان شود.

مدیر تیم فوتبال المپیک اظهار داشت: فدراسیون فوتبال قدردان زحمات و تلاش‌های آقای کرانچار است و این قطع همکاری با توافق دو جانبه و به شکل کاملاً دوستانه صورت می‌گیرد. من هم به شخصه برای ایشان در هر جایی که فعالیت می‌کنند، آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار