کانون پرورش فکری برگزار کرد؛

بهارانه کتابخانه سیار کانون خوزستان در روستای غیزانیه

اهواز(پانا) ـ ویژه‌برنامه بهارانه کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، با همکاری آموزش و پرورش، در روستای غیزانیه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۲۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
بهارانه کتابخانه سیار کانون خوزستان در روستای غیزانیه

ویژه برنامه، بهارانه کتابخانه سیار کانون پیش از ظهر امروز یک شنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ با هدف خدمت‌رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار در دبستان نور روستای غیزانیه بزرگ از توابع شهرستان اهواز برگزار شد.
در این مراسم مربیان کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با همکاری مدیر و معلمان دبستان نور، با برگزاری ایستگاه‌های بازی و سرگرمی، سرودخوانی، کارگاه‌های قصه‌گویی، نمایش فیلم و توزیع کتاب و محصولات فرهنگی میزبان دانش آموزان روستای غیزانیه بزرگ بودند.
بر اساس این گزارش کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با همکاری آموزش و پرورش و دیگر سازمان‌های هم‌سو از آبان ماه سال گذشته با سفر به روستاهای محروم استان اقدام به خدمت‌رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان کرده است.
گفتنی است: کتابخانه‌های سیار کانون در قالب این طرح تاکنون به مناطق روستایی شهرستان اندیکا، لالی، نفت سفید، آبادان، دشت آزادگان، باوی و کارون سفر کردند و در برنامه بعدی خود روز چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ در روستای افشاری از توابع شهرستان باوی حضور خواهند یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار