برگزاری همایش بزرگداشت هفته مقام معلّم و تجلیل از معلّمان نمونه و بازنشسته در منطقه اصلاندوز

اردبیل (پانا) - همایش تجلیل از معلّمان نمونه در مسجد جامع شهرستان اصلاندوز با حضور امام جمعه ٬ مدیر سازمان دانش آموزی استان وجمعی از مسئولین شهرستان و معلّمان و اولیاء دانش آموزان در مسجد جامع این شهر برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۱۲۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش بزرگداشت هفته مقام معلّم و تجلیل از معلّمان نمونه و بازنشسته در منطقه اصلاندوز

در این همایش قدرت مهرآوران رییس اداره آموزش و پرورش اصلاندوز ، آموزش و پرورش را در تربیت نسل آینده جامعه مهم برشمرد و از تمامی نهاد ها و ارگان هایی که در این امر مهم آموزش و پرورش و معلمان را یاری می نمایند تقدیر و تشکر نمود.

امام جمعه اصلاندوز نیز با گرامیداشت هفته مقام شامخ معلم و یاد و خاطره شهید مطهری این روز را به همه معلمان و فرهنگیان عزیز تبریک گفت و به نقش معلّمان زحمتکش در عرصه های مختلف آموزشی و پرورشی اشاره و رشد و توسعه جامعه را مرهون تلاشهای شبانه روزی این قشر زحمتکش دانست.

حجت الاسلام اسد زاده استقامت، شکیبایی و پشتکاری را از ویژگی های یک معلم توانمند برشمرد و اظهار داشت: این معلم است که با آموختن علم، همه افراد جامعه را از تاریکی به روشنایی هدایت می کند و احادیث و روایات نقل شده در خصوص علم آن را تعریف و توصیف می کند.

اوبا اشاره به ویژگی های یک معلم خوب و چگونگی رفتار وی در مدارس گفت: شغل معلمی، شغلی خطیر و مهم بوده و معلمان در جامعه مسوولیت سنگینی برعهده دارند و تجلیل از مقام معلّم را به منزله تجلیل از علم و دانش در جامعه دانست.

امام جمعه اصلاندوز افزود: معلمی شغل انبیاست و همانطوریکه انبیا در انجام رسالتشان حساسیت داشتند معلمان نیز باید در انجام مسئولیتشان با الگو قرار دادن رفتار ائمه معصوم (ع) در تربیت جامعه، امام راحل، شهدای گرانقدر و منویات مقام معظم رهبری اهتمام جدی داشته باشند.

پخش کلیپ در خصوص معرفی معلمان نمونه، اجرای سرود توسط دانش آموزان دبیرستان دخترانه راه زینب (س)، اهداء لوح و تجلیل از معلمان نمونه منطقه ای و بازنشستگان فرهنگی از دیگر برنامه های این همایش بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار