در آستانه ماه نزول قرآن، رادیو ترتیل افتتاح شد

تهران (پانا) - آیین افتتاح رادیو ترتیل امروز یک شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۹۸ با حضور حمید شاه آبادی معاون صدای سازمان صداوسیما و احمد ابوالقاسمی مدیر رادیو قرآن و رادیو ترتیل در ساختمان پخش قدیم سازمان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۲۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
در آستانه ماه نزول قرآن، رادیو ترتیل افتتاح شد

حمید شاه آبادی در این مراسم از ادامه کار این شبکه رادیویی برای سومین سال اظهار خرسندی کرد و گفت، طی دو سال گذشته در ماه مبارک رمضان استقبال خوبی از رادیو ترتیل شد.

معاون صدا با اشاره به اینکه حدود 870 برنامه رادیویی ویژه ماه مبارک رمضان امسال روی آنتن خواهد رفت اظهار کرد: ماه رمضان ماهی است که همه ما دست تضرع به درگاه الهی دراز و طلب خیر برای خودمان و خانواده و کشورمان می‌کنیم. رسانه ملی همواره برای جلب رضایت مخاطبان تلاش کرده است. از این رو رادیو نما (رادیو تصویری) هم به کمک رادیو ترتیل آمده است. به طور کلی ویژه برنامه‌هایی درباره احکام ماه مبارک رمضان تولید شده است و در ایام رمضان از شبکه‌های سیما پخش می شوند.

وی ادامه داد: تولید برنامه‌هایی با محوریت حق‌الناس، حضور چهره‌های معنوی به عنوان سخنران و برنامه‌هایی درباره احکام ویژه رمضان تولید شده است .
شاه آبادی گفت : در رادیو سلامت هم برنامه‌های مختلفی درباره سبک زندگی خواهیم داشت و هر شبکه رادیویی متناسب با ماموریتش برنامه های رمضانی را به گوش مخاطبان خواهد رساند.

شاه‌آبادی ادامه داد: ما برنامه هایی را در باب استهلال ماه، شب‌های قدر و روز عید سعید فطر که با 15 خرداد تقارن دارد متناسب با مناسبت‌ها تدارک دیده ایم.

در ادامه احمد ابوالقاسمی قاری بین‌المللی و مدیر شبکه رادیویی قرآن، که مدیریت رادیو ترتیل را نیز برعهده دارد، درباره مشخصات این شبکه رادیویی گفت: علاقه مندان و شنوندگان از طریق موج اف. ام ردیف ۹۵.۵ و در گیرنده‌های دیجیتال به نام «رادیو نما» می‌توانند برنامه‌های رادیو ترتیل را دریافت کنند.

مدیر رادیو قرآن افزود: طی شبانه روز 17 ترتیل جداگانه از کلام الله مجید پخش می‌شود که ساعات پخش این رادیو به طور 24 ساعته خواهد بود.

مخاطبان رادیو می‌توانند در ۲۴ ساعت شبانه‌روز شنونده رادیو ترتیل بر روی طول موج اف ام ردیف ۹۵.۵ مگاهرتز باشند. همچنین مخاطبان می‌توانند علاوه بر دریافت رادیو ترتیل روی موج اف ام، از طریق دستگاه‌های گیرنده دیجیتال (رادیو/ رادیو نما) و سایت رادیو قرآن شنونده این شبکه رادیویی باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار