به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم

همایش تجلیل از معلمان نمونه و پیشکسوتان آموزش و پرورش فیروزه برگزار شد

فیروزه (پانا) - به مناسبت آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم، از بیست معلم نمونه سال تحصیلی 98 - 97 و یازده پیشکسوت سال 97 آموزش و پرورش فیروزه تجلیل به عمل آمد.

کد مطلب: ۹۱۲۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
همایش تجلیل از معلمان نمونه و پیشکسوتان آموزش  و پرورش فیروزه برگزار شد

این همایش که در سالن همایش های آموزش و پرورش فیروزه برگزار شد،حجه الاسلام طاها؛ امام جمعه، گرمابی؛ نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،حیدری؛ مدیر اداره و جمعی از مسئولان شهرستان حضور داشتند.

حیدری؛ مدیر اداره ضمن خیرمقدم و گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و آغاز هفته معلم، بر لزوم توجه به جایگاه معلم و اهمیت بی بدیل آن در پیشبرد اهداف عالیه اسلامی دینی و تربیت انسان هایی فرهنگ ساز تأکید کرد.

وی معلمان را عناصری همیشه فعال و الگویی ارزنده برای جامعه قلمداد کرد و از تلاشهای صادقانه ی تمامی همکاران فرهنگی شاغل در این مدیریت تشکر و قدردانی نمود و خاطرنشان کرد: با امید به خداوند متعال رشد و توسعه بیش از پیش آموزش و پرورش در راستای سند تحول بنیادین و به منصه ظهور رساندن ساحت های شش گانه آن با حمایت و همراهی تمامی دستگاه ها و همراهی مردم عزیز به ثمر خواهد نشست.

در حاشیه تجلیل از معلمان و پیشکسوتان ،دعوت و تکریم جهار معلم متعلق به چهار نسل متفاوت که هر یک به ترتیب دانش آموز دیگری بودند نیز از جمله برنامه های قابل توجه و خلاقانه این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار