آغاز عملیات روکش آسفالت بلوار شهید دل آذر

قم (پانا) -علیرضا اقبالیان شهردار منطقه ۵ از آغاز عملیات روکش آسفالت بلوار شهید دل آذر خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۲۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز عملیات روکش آسفالت بلوار شهید دل آذر

شهردار منطقه ۵ گفت: روکش آسفالت بلوار شهید دل آذر به متراژ بیش از ۲۲ هزار مترمربع از امروز نیمه اردیبهشت ماه آغاز شده است.

وی افزود: فعالیت های پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری منطقه ۵ یکی از مهمترین اولویت کاری در سال جاری می باشد که در راستای انجام پروژه های عمرانی ، خدماتی و ترافیکی، شهرداری منطقه روکش آسفالت بلوار شهید دل آذر را آغاز نموده است.

شهردار منطقه ۵ با اشاره به انجام پروژه های عمرانی ، خدماتی و ترافیکی منطقه اذعان کرد: پروژه روکش آسفالت بلوار شهید دل آذر با پیش بینی توزیع حدود ۲۹۰۰ تن آسفالت و به مساحت ۲۲ مترمربع از امروز آغاز و در حال انجام می باشد.

اقبالیان، آسفالت مناسب معابر و خیابان‌های شهر را یکی از خواسته‌های به حق شهروندان از شهرداری دانست و اظهار داشت : یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک شهر زیبا وضعیت آسفالت خیابانها و معابر آن است و تاثیر زیادی بر منظر شهر از نگاه شهروندان و زائرین دارد که بر همین اساس پس از اتمام آسفالت این معبر تمامی خیابان ها اصلی منطقه بر اساس اولویت روکش آسفالت خواهند شد.

شهردار منطقه ۵، توجه خاص به زمان بندی کارشناسی شده در اجرای پروژه های عمرانی در سال جدید را یکی از اولویت های پیش از اجرا دانست و افزود: تمامی پروژه های شهری پیش از اجرا ، به صورت کارشناسی مورد بررسی قرار می گیرند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پروژه های دیگر منطقه شامل احداث معابر، اصلاح هندسی ، زیر سازی و آسفالت ، احداث بوستان و غیره هم به طور همزمان با سرعت در حال انجام می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار