رئیس سازمان امور اجتماعی کشور تأکید کرد

ضرورت کمک سازمان‌های مردم نهاد در بازسازی مناطق سیل زده

تهران (پانا) - رئیس سازمان امور اجتماعی کشور با بیان اینکه جمع‌آوری خسارات در استان‌های سیل‌زده به تنهایی کار دولت نیست بر لزوم همکاری سازمان‌های مردم نهاد با دولت در بازسازی مناطق سیل‌زده تأکید کرد.

کد مطلب: ۹۱۲۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت کمک سازمان‌های مردم نهاد در بازسازی مناطق سیل زده

تقی رستم‌وندی در جلسه ساماندهی و انسجام کمک‌های نقدی و غیر نقدی که پیش از ظهر امروز در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور برگزار شد، با تأکید بر لزوم همراهی سازمان‌های مردم نهاد در مواقع بحران اظهار کرد: من اعلام می‌کنم که وضع مالی دولت خوب نیست و همواره برای بازسازی مناطق سیل زده نیازمند یاری و کمک شما سازمان‌های مردم نهاد هستیم. یک روز منابع نفتی ما قطع می‌شود و یک روز دیگر پتروشیمی و مسائلی که مربوط به آن است به مشکل می‌خورد و این عوامل باعث می‌شود دولت در وضع خوبی قرار نگیرد.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور با اشاره به نقش سازمان‌های مردم نهادر در مناطق سیل‌زده گفت: جمع‌آوری حوادث ناشی از سیل در مناطق سیل‌زده و خسارات مربوط به آن، به تنهایی کار دولت نیست و سازمان‌های مردم نهاد هم باید به کمک دولت بیایند و دولت را یاری کنند. نباید این گونه باشد که هنگام حادثه یک شور و هیجان مقطعی ایجاد شود و در روزهای اول همگی پای کار بیایند و رفته رفته تعداد یاری دهندگان کم شود و دولت را تنها بگذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار