مجید فراهانی: ادغام مراکز آموزشی شهرداری تهران به افزایش هزینه ها منجر می شود

تهران (پانا) - رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران با مخالفت با ادغام مراکز آموزشی شهرداری تهران عنوان کرد که در صورت تصویب هزینه‌ها افزایش پیدا خواهد کرد.

کد مطلب: ۹۱۲۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد
مجید فراهانی: ادغام مراکز آموزشی شهرداری تهران به افزایش هزینه ها منجر می شود

مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در جریان صد و سی و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران ضمن مخالفت با پیشنهاد برای تجمیع مراکز آموزشی شهرداری تهران در قالب یک مرکز گفت: به عنوان کسی که موسسه آموزشی دارد و سال ها در این زمینه فعالیت داشته عنوان می کنم که بحث آموزش ضمن خدمت با آموزش هایی که دانشگاه ها و مراکز دانشگاهی ارائه می شود، متفاوت است.
وی تصریح کرد: چنانچه واحدهای آموزشی شهرداری را بخواهیم ادغام کنیم در ظاهر این است که می خواهیم ادغام کنیم اما در باطن هزینه هایمان افزایش پیدا کرده و به اهدافی که برای آموزش های با خدمت و کوتاه مدت در نظر گرفته ایم نمی رسیم.
عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: یعنی آموزشی که بنا است به افراد ارائه شود به جایی که خود مرکز بخواهد آموزش ها را بدهد و با استاد هماهنگ باشد؛ باید به مراکز دیگر علمی کاربردی و هر جای دیگر سفارش بدهند تا این دوره ها برگزار شود.
فراهانی ادامه داد: از سوی دیگر در صورت تصویب، معلوم نیست مباحث مدنظر ارائه شود و حتی زمان بندی برگزاری دوره ها مشخص نخواهد بود. از سوی دیگر مشخص نخواهد بود که با همان هدف این آموزش ها ارائه و اتفاقا هزینه ها افزایش پیدا خواهد کرد.
وی در پایان تاکید کرد: خواهشمندم با ادغام مراکز آموزشی شهرداری تهران در قالب یک مرکز مخالفت شود چرا که نه به اهداف خود خواهیم رسید و هزینه ها افزایش پیدا می کند و این خود موجب دوباره کاری و نارضایتی خواهد شد.
گفتنی است در پایان پیشنهاد ادغام مراکز آموزشی شهرداری تهران با 8 موافق و 10 مخالف به تصویب نرسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار