معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان مرکزی خبر داد:

برگزاری مرحله استانی پانزدهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر دبیران دوره دوم متوسطه نظری

اراک (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان مرکزی از برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره الگوهای تدریس برتر ویژه دبیران شیمی و جامعه شناسی استان در دبیرستان حضرت زینب کبری (س) ناحیه 2اراک خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۲۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مرحله استانی پانزدهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر دبیران دوره دوم متوسطه نظری

«مجتبی حیدری» معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان مرکزی، در حاشیه بازدید از فرآیند برگزاری این جشنواره گفت: پانزدهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر دوره‌ دوم متوسطه در دو بخش علمی و عملی برگزار می‌ شود و در بخش علمی در سه محور، «تجارب موفق و برتر آموزشی مدیران و معاونین مدارس» ، «تجارب تدریس دبیران» و «ارائه مقاله علمی مرتبط با تدریس» و بخش عملی آن در دو محور «غیرحضوری» با رویکرد الگوهای تدریس فعال و «حضوری» با ارائه تدریس با تأکید بر مهارت‌های معلم برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: جشنواره الگوهای تدریس برتر دوره‌ دوم متوسطه در راستای توسعه زمینه پژوهشگری و افزایش توانمندسازی‌حرفه‌ای معلمان به شکل فردی و گروهی میان معلمان و تبادل تجربیات و دستاوردها آنها از سوی وزارت آموزش و پرورش در سه سطح منطقه ای، استانی و کشوری برگزار می شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان مرکزی با تأکید بر نقش الگویی معلمان در فرآیند یادگیری و یاددهی بیان داشت: این جشنواره فرصت مناسبی برای بازآموزی مستمر علمی، تحقیقاتی و مطالعاتی و به‌روزآوری روش‌های تعلیم و تربیت برای دبیران دوره متوسطه دوم می باشد.

وی یادآور شد: جشنواره الگوهای تدریس برتر دوره‌ دوم متوسطه با هدف ارتقاء جایگاه علمی مدیران، معاونان، دبیران و دانشجو معلمان دوره دوم متوسطه نظری و اصلاح روش های یادگیری و بازآموزی و بهره گیری از فناوری های نوین مدیریت و آموزش، تدوین و به عنوان اصلی ترین و فراگیرترین برنامه دفتر دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود.

حیدری افزود: این بخش از جشنواره برای دبیران دروس شیمی و جامعه‌شناسی در دوره دوم متوسطه نظری اجرا شد و به دبیران حائز رتبه های اول تا سوم استانی بخش عملی حضوری از طرف اداره کل آموزش و پرورش علاوه بر لوح تقدیر جوایز نقدی اهداء خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار