معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان مرکزی:

فرآیند یاددهی _ یادگیری بعنوان مهمترین رویداد آموزشی فقط در کلاس درس اتفاق می افتد

اراک(پانا)-احمد حسینی،معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان مرکزی، ر همایش نکوداشت مقام معلم در زرندیه گفت: مهمترین رویداد آموزشی، فرآیند یاددهی –یادگیری است که در کلاس درس اتفاق می افتد.

کد مطلب: ۹۱۲۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
فرآیند یاددهی _ یادگیری بعنوان مهمترین رویداد آموزشی فقط در کلاس درس اتفاق می افتد

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان مرکزی، افزود: نقش اساسی در نظام تعلیم و تربیت همین معلمان عزیز و ارجمند هستند و مهمترین رویداد در نظام آموزش و پرورش ، فرآیند یاددهی - یادگیری است که در کلاس درس اتفاق می افتد.

حسینی در ادامه با تقدیر از حضور مسئولین و مهمانان در مراسم گرامیداشت مقام معلم از تلاش های مدیریت آموزش و پرورش و مجموعه مدیریتی در راستای برگزاری این مراسم تشکر کرد.

معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به برگزاری همایش های مختلف در راستای تکریم مقام معلمان در مناطق ، تصریح کرد: بزرگداشت مقام معلم و جایگاه علم و عالم همواره مورد نظر بوده است و برگزاری این همایش ها در راستای تکریم و پاسداشت زحمات تمامی معلمانی است که دغدغه اصلی آنها ، تربیت فرزندان ایران زمین است.

حسینی با اشاره به آیات قرآن وروایات ائمه اطهار در راستای بزرگداشت مقام معلم ، افزود: در این مراسم باشکوه که تحت عنوان تقدیر از معلمان نمونه برپاشده است ،ضمن تقدیر از این عزیزان باید این نکته را مورد توجه قرار داد که تمامی معلمان ما ، نمونه هستند.

معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به زحمات دلسوزانه معلمان عزیز در راستای تعلیم و تربیت گفت: معلمان عزیزی که با طی مسافت بسیار در روستا ها حاضر می شود و کلاس های درس دانش آموزان و کلاس های چند پایه را مدیریت می کند و معلمان عزیزی که در مراکز شهرستان ها کلاس های پرتراکم را مدیریت می کند باتوجه به مشکلات جامعه امروزی که تمامی این مشکلات در کلاس درس متجلی است ، نشان از اهمیت این کار این عزیزان دارد.

حسینی با اشاره به مشکلات و آسیب های موجود در جامعه امروزی تصریح کرد: در کلاس های درس ما دانش آموزان از اقشار مختلف وجود دارند ، دانش آموزان بد سرپرست و دانش آموزان نازپرورده که در محیطی غنی پرورش یافته است و معلمان باید بین تمامی این عزیزان تعادل ایجاد کند و تمامی دانش آموزان را هدایت کنند تا بتوانند به رسالت عظیم خود عمل کنند.

معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به نفوذ کلام معلم در دانش آموزان افزود: رفتار و اعمال معلمان تاثیر غیرقابل انکار بر دانش آموزان دارد، گاهی اوقات یک کلام معلم ، سرنوشت دانش آموز را تغییر می دهد و این وظیفه بزرگی است که معلمان عزیز به آن افتخار می کنیم.

در این مراسم که با حضور محمدرضا منصوری، نماینده مردم شریف زرندیه وساوه ، هادی فدایی، فرماندار شهرستان زرندیه، ائمه محترم جمعه در سطح شهرستان ، بخشدار مرکزی و شهرداران، فرماندهی سپاه ، فرماندهی نیروی انتظامی و جمعی از مسئولین شهرستانی در سالن اجتماعات امام علی(ع) آموزش و پرورش برگزار شد و از معلمان نمونه استانی و شهرستانی با اهدا لوح و هدایایی تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار