محموله کمک‌های اهدایی دانش آموزان و فرهنگیان استان کردستان به مناطق سیل‌زده کشور ارسال شد

سنندج(پانا)-معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کردستان از ارسال کمک‌های اهدایی دانش آموزان و فرهنگیان استان کردستان در قالب یک محموله به مناطق سیل‌زده کشور خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۲۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
محموله کمک‌های اهدایی دانش آموزان و فرهنگیان استان کردستان به مناطق سیل‌زده کشور ارسال شد

نظام مرادی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان در حاشیه مراسم ارسال کمک های اهدایی دانش آموزان و فرهنگیان به مناطق سیل زده کشور با اعلام این خبر گفت : در پی وقوع سیل فروردین ماه امسال که منجر به خسارات سنگینی به اموال، تأسیسات، منازل مردم و مراکز آموزشی و مدارس شد، اداره کل آموزش و پرورش کردستان همگام با سایر نهادها و دستگاه ها اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی دانش آموزان و فرهنگیان عزیز استان برای مردم مناطق سیل‌زده کشورمان کرد.

وی ادامه داد: در همین راستا و در پی استقبال و پیشگامی فرهنگیان خدوم و دانش آموزان استان ، با همکاری کلیه بخش ها از جمله معاونت پرورشی و فرهنگی، امور بانوان و اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل و با برگزاری آیین سیل مهربانی و راه انداختن گروه و کمپین های حمایتی ، کمک‌های نقدی و غیر نقدی مورد نیاز مردم مناطق سیل‌زده شامل البسه، مواد شوینده، بهداشتی، خوراکی، پتو و ... با همکاری ادارات آموزش و پرورش و مدارس و اهتمام فرهنگیان جمع آوری شد .

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استان افزود : امروز صبح و با حضور مسئولین و دست اندرکاران امر کمک های جمع آوری شده در قالب سه کامیون به‌ استان خسارت‌دیده لرستان اعزام شد .

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همدردی و همدلی دانش آموزان و فرهنگیان استان با مردم سیل زده کشور گفت: محموله اهدایی امروز بارگیری و به استان لرستان ارسال شد تا با نظارت و همراهی نمایندگان استان تحویل دست اندرکاران امر شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار