استاد درس خارج فقه اصول حوزه علمیه قم: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی درتقویت اعتقادات است

اسلامشهر(پانا) - در آستانه ماه مبارک رمضان همایش طلایه داران تبلیغ با نظارت سازمان تبلیغات اسلامشهرو با حضور استاد درس خارج فقه اصول حوزه علمیه قم، فرماندار و ائمه جماعات در سالن اداره اوقاف و امور خیریه منطقه برگزارشد.

کد مطلب: ۹۱۲۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
استاد درس خارج فقه اصول حوزه علمیه قم: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی درتقویت اعتقادات است

حجت الاسلام علی نظری منفرد در سخنانی با اشاره به شیوه‌های تبلیغ در جامعه بیان کرد: در دین مبین اسلام پیامبرخاتم از برنامه‌های خاصی برای تبلیغ دین اسلام استفاده میکردندو اکنون با توجه به گستردگی فضای شبکه‌های مجازی میبایست تلفیقی از شیوه های تبلیغی مناسب را جهت جامعه داشته باشیم.

او در ادامه افزود: مسیحیت که خود را دین برتر و فرزندان هارون میدانند، بیشترین تیراژ انجیل را در دنیا دارند و در این کتاب خدشه هم وارد شده ، لیکن ما مسلمانان به این باور دست یافتیم که مکتب اسلام خدشه ناپذیر است.

استاد درس خارج فقه اصول حوزه علمیه قم تاکید کرد: امام حسین (ع) با شیوه تبلیغی خود احساس مسئولیت را به جهانیان نشان داد تا جایی که دنیا سالیان متمادی متحیرحرکت این امام همام هستند و جوانان ماهم با پیروی از سید الشهدا(ع) هشت سال در دفاع مقدس حضور داشتند.

او اظهار کرد: بعد از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران گام دوم بیاییم با استفاده از کتاب الهی قرآن کریم و آموزه‌های دینی آسیب‌های بالفعل را شناسایی کنیم و برای مردم علی الخصوص جوانان در مساجد و منابر ساده سخن بگوییم و آنها را جذب کنیم و بدانیم رمز ماندگاری انقلاب اسلامی درتقویت اعتقادات است.

حجت الاسلام نظری منفرد خاطر نشان کرد: از ماه مبارک رمضان بهره گیریم و احساس مسئولیت و برنامه ریزی داشته باشیم تا در جامعه اسلامی موفق باشیم.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار