فرماندار شهرستان بندرعباس :

معلم، الگو و فرصت ساز است

سربلندی استان مرهون عشق معلمین این خطه است

فرماندار شهرستان بندرعباس با تاکید بر توفیقات عالی آموزش و پرورش هرمزگان در عرصه تعلیم و تربیت ، عشق معلمین این خطه را درایجاد فرصت ها، عامل این موفقیت دانست.

کد مطلب: ۹۱۲۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
معلم، الگو و فرصت ساز است

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان، عزیز اله کناری فرماندار شهرستان بندرعباس در حاشیه ی آیین بزرگداشت مقام معلم در مدارس ناحیه یک بندرعباس، ضمن ابراز تفاخر به وجود معلمین دلسوز وپرتلاش درخطه ی جنوب کشور افزود: هرمزگان ازقدیم الایام مهد علم وادب وتعلیم وتربیت بوده است وما میراث داران معلمان پیشینیم .

وی خاطرنشان ساخت: پاسداشت مقام والای معلم درمدارس، درس قدرشناسی را به فرزندانمان می آموزد و این چنین فرزندانی طبعا قدردان پدرو مادر خود نیز خواهند بود .

این مسئول، عطوفت و مهربانی را گام اول برای پایریزی بنیان استوار ارتباط موثر با دانش آموزان دانست و بر تقویت زیرساخت های مهارت رفتاری درمدارس تاکید نمود .

فرماندار شهرستان بندرعباس اظهار امیدواری کرد: خوشبختانه نشاط و شور دانش آموزان امروزی توانسته است انگیزه ی معلمان را برای تربیت نسل آینده تقویت کند و بدین ترتیب است که هرروز شاهد توفیقات کشوری و بین المللی دانش آموزان این خطه از سرزمین پاک ایران هستیم .

وی تصریح کرد: پس از پدر و مادر، دامان معلم ،مهد پرورش وآرامش دانش آموزان است واین عزیزان ،شما را بعنوان معتمد خود لایق اعتماد میدانند لذا برایشان خاطره ی نیک بسازید .

فرماندار بندرعباس خاطرنشان ساخت: با تجربه ای که دربرخی عرصه ها داشته ام به جرات معلمی را بهترین،والاترین وعاشقانه ترین شغل میدانم وقدردان معلمین عزیز هستم.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس نیز ضمن تجلیل از مقام شامخ معلم، همراهی دانش آموزان با کلاس درس وهمت وتلاش ایشان درراستای سازندگی جامعه ی اسلامی را یادآور شد .

اسحاق زارعی درخشش دانش آموزان این ناحیه آموزش وپرورش در زمینه های مختلف علمی وپرورشی را از افتخارات بزرگ دانست واذعان داشت: امید داریم که این توفیقات با وجود معلمین ساعی ودلسوز و همت دانش آموزان افزون ازپیش خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار