در واکنش به شلیک چند فروند موشک کوتاه‌بُرد؛

ترامپ: «اون» می‌داند من با او هستم و وعده‌اش را زیرپا نمی‌گذارد

تهران (پانا) - رئیس جمهوری آمریکا در واکنش به شلیک چند فروند موشک کوتاه‌بُرد از سوی پیونگ یانگ اعلام کرد: «اون» می‌داند من با او هستم و وعده‌اش را زیرپا نمی‌گذارد.

کد مطلب: ۹۱۲۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد
ترامپ: «اون» می‌داند من با او هستم و وعده‌اش را زیرپا نمی‌گذارد

به گزارش مهر، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز شنبه در پیامی توئیتری در واکنش به شلیک چند فروند موشک کوتاه‌بُرد از سوی پیونگ یانگ اعلام کرد: هر چیزی در این دنیای بسیار جالب، امکان‌پذیر است؛ اما به عقیده من کیم جونگ اون به درک کامل قابلیت اقتصادی بزرگ کره شمالی رسیده است و هیچ اقدامی صورت نخواهد داد که تداخلی در این موضوع ایجاد کرده و یا به آن پایان دهد.

وی در این پیام توئیتری نوشت: او می‌داند که من با او هستم و نمی‌خواهد وعده خود به من را زیر پا بگذارد. معامله انجام می‌شود.

گفتنی است، کاخ کرملین دیروز از گفتگوی تلفنی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا خبر داده بود.

بنا بر اعلام کرملین، رئیس جمهوری روسیه در ادامه این گفتگو همتای آمریکایی اش را از نتایج دیدار هفته گذشته خود با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در ولادی وستوک آگاه کرد.

وی اظهار داشت که اجرای داوطلبانه تعهدات از سوی پیونگ یانگ باید با گام‌های متقابل برای کاهش فشارهای تحریمی بر این کشور همراه باشد.

دو طرف در ادامه بر اهمیت پیشبرد عاری سازی هسته‌ای و دستیابی به صلح پایدار در شبه جزیره کره تاکید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار