انهدام باند سارقان 37 رأس احشام در قم

قم (پانا) - فرمانده انتظامی استان قم از کشف 30 رأس گوسفند و 7 رأس گوساله مسروقه در پی دستگیری 4 نفر سارق احشام در قم خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۲۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
انهدام باند سارقان 37 رأس احشام در قم

سردار"عبدالرضا آقاخانی"در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام از قلعه های دامداری در قم اظهار کرد: شناسایی و دستگیری متهم و یا متهمان در دستور کار مأموران پایگاه دوم پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: با اعزام مأموران به محل های سرقت و بررسی جغرافیای جرم، احتمال تردد و سکونت سارقان در آن منطقه قوت گرفته و مشخص شد سرقت ها با شیوه ای خاص و توسط اعضای یک باند سرقت صورت گرفته است.
وی با بیان این که سرکرده این باند فردی سابقه دار و حرفه ای است، گفت: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهم و 3 تن از همدستانش احشام مسروقه را برای فروش به روستایی در استان همجوار منتقل کرده اند که بلافاصله با هماهنگی های قضائی تیمی از مأموران پایگاه دوم پلیس آگاهی به آن استان اعزام و موفق شدند اعضای این باند را دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی استان قم بیان داشت: از سارقان، 30 رأس گوسفند و 7 رأس گوساله مسروقه کشف و با شناسایی افراد مالباخته احشام مکشوفه تحویل شان شد.
سردار آقاخانی تصریح کرد: متهم اصلی پس از تشکیل این باند ضمن شناسایی قلعه های دامداری فاقد نگهبان و همچنین سگ نگهبان در نیمه های شب با همکاری همدستانش توسط یک دستگاه خودرو نیسان و یک دستگاه خودرو پژو نسبت به سرقت و جابجایی احشام مسروقه اقدام می کردند.
فرمانده انتظامی استان قم گفت: سرانجام متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار