رییس مرکز کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه فنی و حرفه‌ای:

۳۱ مرکز رشد مهارتی برای سال ۹۸ در کشور راه اندازی می‌شود

تهران (پانا) - رییس مرکز کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه فنی و حرفه‌ای از راه اندازی ۳۱ مرکز رشد مهارتی، ۳۱ مرکز خلاقیت و شکوفایی و حدود ۱۶ مرکز نواوری و توسعه کسب و کار برای سال ۹۸ خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۲۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
۳۱ مرکز رشد مهارتی برای سال ۹۸ در کشور راه اندازی می‌شود

زهرا بختیاری رییس مرکز کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه فنی و حرفه‌ای در آیین رونمایی از کتاب داستان‌های استارتاپی که در دانشگاه علم وصنعت ایران برگزار شد به یکی از داستان‌های راه اندازی استارتاپی که موفق به کسب جایزه در دانشگاه فنی و حرفه‌ای شد اشاره کرد و گفت: یکی از مسایل ویژه استارتاپ‌ها بحث بازارکار است اگر فکر نکنیم با چه مدلی محصول را بفروشیم و از مدل‌های تکراری استفاده کنیم قطعا روزانه بسیاری کسب و کار به مشکل برخواهد خورد.

او افزود: خواهش می‌کنم درباره بازار فروش محصول فکر جدی همچنین به ارزش و مزیت رقابتی توجه شود.

رییس مرکز کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای با توجه به گستردگی در ۳۱ استان، ۱۵۹ هزار دانشجو و ۲۵ کادر آموزشی، بازار خوبی برای محصولات استارتاپی است.

بختیاری افزود: امیدوارم دانشگاه فنی و حرفه‌ای در کنار مجموعه‌های استارتاپی دانشگاه علم و صنعت بتواند یک ترکیب خوبی شود و از بازار مشتریان به خوبی استفاده کند.

او درباره تفاوت استارتاپ و مراکز رشد گفت: ما در دانشگاه به یمن زحمات هیات رییسه در حال راه اندازی ۳۱ مرکز رشد مهارتی، ۳۱ مرکز خلاقیت و شکوفایی و حدود ۱۶ مرکز نواوری و توسعه کسب و کار برای سال ۹۸ در کشور هستیم.

رییس مرکز کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: امیدوارم فارغ‌التحصیلان ما در استان‌ها به کار گرفته شوند لازم است کسب و کار را در شهر و استان‌ها شکل دهیم.

بختیاری به جدی گرفتن ظرفیت‌های استان‌ها اشاره کرد و گفت: ایده‌ها، طرح‌ها و نیازها در استان‌ها بسیار زیاد است، خوب است جامعه فارغ‌اتحصیل دانشگاه را تشویق و ترغیب کنیم که برای راه اندازی کسب و کار به منطقه خود نگاه بومی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار