فیلم جدید تارانتینو به ساحل کن رسید

تهران (پانا) - علیرغم گفته دبیر جشنواره کن که ازحضورنداشتن تازه‌ترین فیلم تانتینو در جشنواره امسال کن، فیلم تارانتینو برای نخستین بار در جشنواره بین‌المللی فیلم کن رونمایی می‌شود.

کد مطلب: ۹۱۲۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
فیلم جدید تارانتینو  به ساحل کن رسید

به گزارش گاردین، تازه‌ترین فیلم کوئینتین تارانتینو که مدت‌هاست دوستداران سینما را در انتظار نگه داشته است بالاخره به عنوان فیلم افتتاحیه فستیوال فیلم کن معرفی شد.

«روزی، روزگاری، هالیوود» که به داستان «چارلز منسون» تبهکار آمریکایی و ماجرای قتل «شارون تیت» بازیگر سینما می‌پردازد در آخرین روزها به لیست فیلم‌های بخش مسابقه جشنواره کن اضافه شد.

تیری فریمو دبیر فستیوال کن پیشتر اعلام کرده بود که تارانتیتو هنوز درحال تدوین فیلم است و به احتمال زیاد نمی‌تواند فیلم را به کن برساند.

فریمو در تازه‌ترین اظهارنظر خود اعلام کرد که فیلم «روزی، روزگاری، هالیوود» به بخش رقابتی نخل طلای جشنواره اضافه شده است.

دبیر فستیوال کن افزود: تارانتینو برای رساندن فیلم به فستیوال 4 ماه اتاق تدوین را ترک نکرد. او فرزند وفادار و وقت‌شناس کن است.

فیلم «روزی روگاری در هالیوود» مثل «حرامزاده‌های لعنتی» قرار است به صورت 35 میلی متری اکران شود. این سومین بار است که تارانتیو به کن می‌آید. وی پیشتر با فیلم «پالپ فیکشن» توانسته بود برنده نخل طلای جشنواره شود.

در این فیلم مارگو رابی، لئوناردو دی کاپریو، برد پیت و آل پاچینو ایفای نقش کرده اند که نویددهنده فرش قرمزی پرستاره است. داستان این فیلم در لس آنجلس سال 1969 رخ می‌دهد و گفته می‌شود ارتباطاتی با ماجرای قتل شارون تیت به دست گروه مانسون دارد. فریمو معتقد است «روزی روزگاری در هالیوود» یک نامه عاشقانه به هالیوود دوران بچگی تارانتینو است.

جشنواره کن همین طور اعلام کرد که دو فیلم «عشق من مکتوب: اینرمتزو» که قسمت دوم از تریلوژی عبدالطیف کشیشه است همراه با ساخته جدید گاسپار نوئه هم به کن امسال خواهند آمد. نکته قابل توجه این است که هر بار جشنواره کن بعد از اعلام رسمی فیلم هایش اثری را به بخش مسابقه راه داده آن اثر دست خالی مراسم را ترک نکرده است؛ به هر حال باید آن قدر فیلم مهمی باشد که ددلاین کن به خاطرش شکسته شده است. پیشتر همین اتفاق برای «فروشنده» اصغر فرهادی افتاد که این فیلم در نهایت توانست دو جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر نقش اول مرد را به خودش اختصاص دهد.

مترجم: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار