نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عنوان کرد:

همفکری با معلمان بسترساز تحول در آموزش و پرورش است

لازم است تا به آموزش و پرورش این استان توجه خاصی صورت بگیرد

اهواز (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در سی و پنجمین یادواره گرامیداشت مقام معلم عنوان کرد: با بهره گیری از همفکری و تعامل با معلمان خوزستانی می توان آموزش و پرورش را دچار تحول و پیشرفت کرد.

کد مطلب: ۹۱۲۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
همفکری با معلمان بسترساز تحول در آموزش و پرورش است

حجت‌الاسلام ‌و المسلمین سید‌عبدالنبی موسوی‌فرد امروز در سی و پنجمین یادواره بزرگداشت مقام معلم که با حضور معلمان برگزیده استانی برگزار شد، با تبریک هفته معلم و بزرگداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری گفت: معلمان و دانشمندان از نظر رتبه بعد از انبیا قرار دارند. البته معلمانی این جایگاه را به خود اختصاص داده اند که در چارچوب شرع مقدس عمل می کنند.

او با اشاره به اینکه استان خوزستان جمعیت دانش آموزی بالایی دارد، بیان کرد: استان خوزستان دارای 70هزار معلم و بیش از یک میلیون دانش‌آموز است و لازم است تا به آموزش و پرورش این استان توجه خاصی صورت بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان کمک و یاری معلمان را عاملی در راستای ایجاد تحول در آموزش و پرورش دانست و گفت: با بهره گیری از همفکری و تعامل معلمان خوزستانی می توان آموزش و پرورش را دچار تحول و پیشرفت کرد.

اونقش معلمان را در جامعه محوری و اساسی عنوان کرد و افزود: معلمان در زمان جنگ و هم چنین در هنگام وقوع سیل همواره در کنار مردم بودند . در طول هشت سال دفاع مقدس، معلمان بیش از 305 شهید دادند. همچنین در زمان بروز سیل نیز با تعطیلی کلاس ها، کلاس های دیگری در استان دایر شد و معلمان با حضور در مناطق سیل‌زده به دانش‌آموزان آموختند که باید همیشه در حال خدمت‌رسانی به مردم باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان نقش معلمان را در زندگی نوجوانان و جوانان بسیار مهم و تاثیر گذار دانست و گفت: تعلیم و تربیت فرزندان ما را از دوران پیش‌دبستانی به عهده معلمان است و این تعلیم و تربیت باید به گونه ای انجام شود که نتایج مثبتی را برای کشور و نظام به همراه داشته باشد.

او با بیان این‌که دو برنامه کوتاه‌مدت و بلندمدت برای پیشرفت این استان تدوین شده است، گفت: استان خوزستان دارای 5 میلیون جمعیت است و مسئولین برای رفاه این مردم باید فعالیتی شبانه روزی داشته باشند تا جایگاه استان ارتقا پیدا کند و به نقطه مطلوبی برسیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار