نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در سی و پنجمین یادواره بزرگداشت مقام معلم:

واقعیت اسلام در کتابهای شهید مطهری تجلی یافته است

اهواز (پانا) -نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: واقعیت اسلام در کتابهای استاد شهید مرتضی مطهری تجلی یافته است و باید این میراث ارزشمند را به نسل های بعد منتقل کرد.

کد مطلب: ۹۱۲۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
واقعیت اسلام در کتابهای شهید مطهری تجلی یافته است

آیت‌الله سیدعلی شفیعی امروز در بزرگداشت مقام معلم در اهواز گفت: سالروز بزرگداشت آیت الله مطهری و بزرگداشت مقام معلم این امکان را فراهم کرد که در جمع فرهنگیان و معلمین این استان که اولیای فرهنگ و تربیت هستند، حضور پیدا کنیم.

او با بیان اینکه همواره در بزرگداشت شخصیت های مطرح خاطراتی از آنها نقل می شود، افزود: نقل خاطرات در راستای پند آموزی از زندگی این بزرگان است و در برابر شهید مطهری نیز باید اینگونه عمل کنیم تا از زندگی ایشان بهره معرفتی و علمی ببریم.

آیت الله شفیعی اظهار کرد: ما باید در راستای حفظ آثار دکتر مطهری تلاش کنیم و نباید اجازه دهیم کتاب‌های ایشان به دست نااهلان بیفتد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تحقیق و مطالعه را از ویژگی های بارز شهید مطهری دانست و گفت: ایشان مطالب علمی را تا رسیدن به سرمنشا آن علم دنبال می کردند و استقبال از کتابهای این استاد ارزشمند به دلیل اینکه واقعیت اسلام را بیان می کردند، بسیار زیاد بود.

او در پایان یادآور شد: ما باید بزرگان خود را بزرگ بدانیم و راه آنان را ادامه دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار