کاظمی: سازمان دانش آموزی بهترین بستر برای مشارکت دانش آموزان است

گلستان (پانا) - معاون وزیر آموزش وپرورش کشور در برنامه ی بزرگداشت روز معلم بیان کرد: سازمان دانش آموزی بهترین بستر برای مشارکت دانش آموزی وتحقق اهداف تعلیم وتربیت در نظر گرفته شده است .

کد مطلب: ۹۱۲۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
کاظمی: سازمان دانش آموزی بهترین بستر برای مشارکت دانش آموزان است

علیرضا کاظمی در گفتگو معاون وزیر آموزش وپرورش با پانا اظهار داشت:سازمان دانش آموزی بهترین بستر برای مشارکت دانش آموزان وتحقق اهداف تعلیم وتربیت در نظر گرفته شده است .

اگر بتوانیم مشارکت دانش آموزان را به لحاظ کمی در سازمان دانش آموزی توسعه دهیم و نقش پذیری این سازمان که در حقیقت نقش پذیری دانش آموزان است، در فرایند های تربیتی با شبکه های اجتماعی که ایجاد می کنیم نهادینه کنیم ، ما را سریعتر به اهداف تربیتی مان می رساند .

معاون وزیر در خصوص مبنای مشارکت واساس کار سازمان افزود: اهداف متعالی سازمان، مهارت آموزی است بویژه در حوزه تربیت اجتماعی ما می توانیم حس مسئولیت پذیری، اعتماد بنفس ، توانمندی مدیریتی وعلمی دانش آموزان را در بخش های مختلف بالا ببریم وتمام تلاش خود را انجام می دهیم تا نقش دانش آموزان وسازمان دانش آموزی را در فعالیت های پرورشی فرهنگی و آموزشی ارتقا دهیم .

وی با اشاره به اینکه مریم سلطانی تنها مدیرخانم سازمان دانش آموزی کشور است افزود :سازمان دانش آموزی تا امروز موفق بوده وانشاالله با پشتکار و همت ایشان و حمایت مدیر کل محترم استان شاهد درخشش بیشتر سازمان دانش آموزی استان در کشور خواهیم بود.

کاظمی در ادامه با اشاره به خبرگزاری پانا ومجلس دانش آموزی گفت : شبکه خبرگزاری پانا به دانش آموزان این قدرت را می دهد تا بتوانند برداشت ها و تحلیل های اجتماعی دقیقی درخصوص اتفاقات جامعه را بدانند و در مقابل اتفاقات حساس باشند . مجلس دانش آموزی بهترین بستر برای تربیت دانش آموزانی توانمند و مدیران لایق آینده این نظام است ودر نظر داریم این مجلس کشوری را به سمت مجلس دانش آموزی استان سوق دهیم تا بتوانیم از این ظرفیت بیشتر استفاده کنیم ودانش آموزانی با ظرفیت بیشتر در خدمت نظام تعلیم وتربیت داشته باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار