سایت BTS روستای ایج شهرستان سرخه افتتاح شد

سمنان (پانا) - در راستای افزایش ظرفیت، کیفیت و پوشش شبکه ارتباطات سیار، سایت BTS روستای ایج شهرستان سرخه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

کد مطلب: ۹۱۲۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد
سایت BTS روستای ایج شهرستان سرخه افتتاح شد

طی مراسمی با حضور احمد همتی، نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار سرخه، دارائی، مدیر مخابرات منطقه سمنان، جمعی از مدیران مخابرات سمنان، بخشدار سرخه و اعضای شورای اسلامی و مردم روستای ایج، پس از حضور در مزار شهدای این روستا و ادای احترام به مقام شامخ شهدای این روستا، سایت BTS این روستا با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال افتتاح شد.

در این مراسم، نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، ضمن ابراز رضایت از اقدامات مخابرات منطقه سمنان، از تلاش‌های مهندس دارائی و مجموعه مخابرات استان تقدیر و تشکر نمود.

مدیر مخابرات منطقه سمنان، ضمن اشاره به خدمات ارتباطی ارائه شده در اکثر نقاط شهری و روستایی استان همراه با ارائه گزارشی از مشخصات فنی سایت BTS روستای ایج، افزود: مخابرات منطقه سمنان با آماده‌سازی بستر مناسب ارتباطی و مخابراتی در سطح استان، آماده خدمات‌دهی مطلوب به روستائیان عزیز و رفع هرگونه مشکل ارتباطی در کوتاهترین زمان ممکن می‌باشد.

دارائی ضمن پاسخگویی به کلیه مسائل و مشکلات ارتباطی اهالی روستای ایج، خاطرنشان کرد: مجموعه مخابرات در چارچوب ضوابط، حداکثر تلاش خود را در جهت حل مسائل عنوان شده به کار خواهد بست.

در ادامه سایت BTS روستای ایج به دست نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار