معلم نمومه‌ی استانی: مطالعه ذهن انسان را ورزیده میکند

چهاردانگه (پانا) - معلم نمونه استانی منتخب از منطقه چهاردانگه، جدیت در کار، تلاش و مطالعه زیاد را علت موفقیت خود دانست و گفت : مطالعه زیاد ذهن انسان را ورزیده می‌کند.

کد مطلب: ۹۱۲۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
معلم نمومه‌ی استانی: مطالعه ذهن انسان را ورزیده میکند

عادل ساعدی خلوص، معلم نمونه استانی از منطقه چهاردانگه با بیست و هفت سال سابقه فعالیت در آموزش و پرورش، گفت: در طول خدمت دو بار به عنوان معلم نمونه استانی و دوبار معلم نمونه منطقه‌ای شناخته شده‌ام.

او با اشاره به روش‌های نوین تدریس اظهار کرد: بر اساس سند تحول و برنامه درسی ملی و رویکرد‌های آن تدریس میکنم، و در مدیریت نیز بر اساس اسناد بالادستی مجموعه را اداره کرده و مدیر آموزشی را به مدیر پشتیبانی و تدارکات ترجیح می‌دهم.

ساعدی خلوص گفت: به امر آموزش در حیطه‌ی کاری تسلط کامل دارم زیرا هیچ‌گاه از تدریس دور نبوده‌ام و چون مدرس کشوری هستم به بهترین شکل می‌توانم مجموعه همکاران را دستگیری و راهنمایی کنم بدین منظور به کارم علاقه زیادی دارم و دانش‌آموزان را مانند فرزندان خودم میدانم و به آنها عشق میورزم، و این عشق کافیست تا انسان را به سوی موفقیت هدایت کند.

او در ادامه با تاکید بر رفتارهای یک معلم ایده‌آل افزود: در کار جدی و پیگیر هستم، پشتکار و اراده قوی دارم، بسیار مطالعه می‌کنم و این مطالعه است که سبب موفقیت می‌شود.

معلم نمونه استانی بیان کرد: یک معلم ایده‌آل باید به اسناد فرادستی آموزش و پرورش آشنایی داشته باشد، در دل و روان دانش آموزان نفوذ کند، دانش‌آموزان را از نظر روحی، روانی، خانوادگی و شخصیتی برسی کند، مهارت‌های زندگی را با درس تلفیق کند و برای روز و ماه و سال خود برنامه ریزی داشته باشد.

ساعدی در پایان خاطرنشان کرد: از معلمان می‌خواهم با وجود مشکلات فراوان معیشتی، تلاش بیشتری در تربیت انسانهای شایسته داشته باشند بلکه دانش آموزان نیز با انگیزه بیشتری درس و مهارت بیاموزند، زیرا آینده به دست آنها شکل می‌گیرد.

/خبرنگار: فاطمه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار