چند میلیون ایرانی در انتظار دریافت کارت ملی هوشمند هستند؟

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان ثبت احوال از عدم ثبت‌نام ۸ تا ۱۰میلیون نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند خبر داد و گفت: ۴میلیون و ۵۰۰هزار نفر ثبت‌نام کرده ولی هنوز کارت ملی هوشمند خود را نگرفته‌اند.

کد مطلب: ۹۱۲۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
چند میلیون ایرانی در انتظار دریافت کارت ملی هوشمند هستند؟

به گزارش فارس، سیف‌الله ابوترابی گفت: تا این لحظه برای ۴۵میلیون و ۵۰۰ هزار کارت ملی هوشمند صادر شده است.

وی با ابراز امیدواری نسبت به تولید کارت ملی هوشمند ایرانی توسط چاپخانه دولتی گفت: ۴میلیون و ۵۰۰هزار نفر فرآیند تکمیل ثبت‌نام خود را انجام داده‌ و هنوز کارت ملی هوشمند دریافت نکرده‌اند.

وی افزود: بین ۸ تا ۱۰میلیون نفر از مردم هنوز برای ثبت‌نام کارت ملی هوشمند اقدام نکرده‌اند.

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به امکان ثبت نام طی هفته‌های آینده گفت: بهتر است متقاضیانی که هنوز اقدام به ثبت‌نام و تکمیل مشخصات خود در ارتباط با کارت ملی هوشمند نکرده‌اند، برای ثبت‌نام مراجعه کنند و آن را به روزهای پایانی مهلت باقی مانده موکول نکنند.

ابوترابی تصریح کرد: کارت‌های ملی قدیمی از ابتدای فروردین‌ امسال فاقد اعتبار است و این موضوع به دستگاه‌ها اعلام شده و در نتیجه مردم باید هرچه سریعتر برای ثبت نام اقدام کنند تا مشکلی برای انجام امور اداری و بانکی خود نداشته باشند.

وی افزود: چنانچه متقاضیان برای ثبت نام کارت ملی هوشمند اقدام کرده ولی کارتی تحویل نگرفته باشند نگران نباشند چراکه تمهیداتی پیش‌بینی شده و برگه‌هایی به آنها داده می شود تا در زمان استعلام امور بانکی مشکلی نداشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار