سرپرست فرمانداری صومعه سرا: روحیه کار جمعی ترویج یابد

صومعه سرا (پانا) -سرپرست فرمانداری صومعه سرا بر لزوم ترویج روحیه کار جمعی تأکید کرد و این مهم را زمینه ساز بهره گیری از ظرفیت های مختلف برای توسعه شهرستان خواند.

کد مطلب: ۹۱۲۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست فرمانداری صومعه سرا: روحیه کار جمعی ترویج یابد

سیدجلال سیدمحمدی در همایش روز شوراها بیان داشت: 457 نفر عضو شورا در شهر و روستاهای شهرستان در جهت خدمت به مردم و تحقق آرمان های نظام قدم برمی دارند.
وی شورا را یکی از نمادهای مردم سالاری دینی دانست و به تشکیل آن در سال 78 اشاره کرد و افزود: شروع به کار نهاد شوراها پس از گذشت دو دهه از پیروزی انقلاب آغاز شد و در این سال ها ما شاهد بالندگی نظام شوراها در کشور هستیم.
سیدمحمدی با بیان اینکه لازمه کار شورا طبق فرموده قرآن کریم از من بگذرید و به ما برسید است، خاطرنشان کرد: شورا به معنای کار جمعی، مشورت، استفاده از ظرفیت و توانمندی اقشار مختلف جامعه است.
وی اضافه کرد: امید است با تعامل و همکاری همگان در راستای رفع مسائل و مشکلات و با بهره گیری از تمام ظرفیت ها در راستای تحقق اهداف دولت و نظام اسلامی به پیش برویم.
سیدمحمدی در ستاد ساماندهی امور جوانان و ورزش همگانی این شهرستان اظهار داشت: به هر میزانی که به جوانان و نیازهای این قشر توجه شود، در واقع به کل جامعه نگاه شده است.
وی با بیان اینکه هر میزانی که بتوان به نیازهای جوانان توجه کرد در واقع جامعه ای سالم برای آینده فراهم کرده ایم، خاطرنشان کرد: دولت علی رغم مشکلات در حوزه های مختلف، کمبود اعتبارات و تنوع و کثرت نیازهای جوانان، از آنچه موجود بوده در راستای رفع مشکلات جوانان استفاده بهینه کرده است.
سیدمحمدی با بیان اینکه جوانان موتور محرک جامعه هستند، تصریح کرد: کسب مقام های مختلف توسط جوانان صومعه سرایی نشان از ظرفیت بالای این شهرستان است و باید در کنار هم و با هم افزایی در راستای پیشبرد اهداف و کاهش مشکلات و اعتلای فرهنگ و ورزش شهرستان گام برداریم.
در حاشیه این جلسه از مجتبی بیداریان داور بین المللی صومعه سرایی تجلیل به آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار