کمرئی: تغییر ضرورت نظام آموزشی است

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش به عنوان سخنران اصلی مراسم تجلیل از مقام معلم رباط کریم از لزوم تحول در نظام تعلیم و تربیت و توسعه حرفه ای مدیران و معلمان سخن گفت.

کد مطلب: ۹۱۲۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد
کمرئی: تغییر ضرورت نظام آموزشی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، علیرضا کمرئی با بیان اینکه شهید مطهری چشمه فیاض علم و درایت بود ، گفت : از میان همه ویژگی‌های شهید آنچه از برجستگی ویژ‌ای برخوردار است وجهه معلمی ایشان است.

او با اشاره به فرمایش‌های اخیر مقام معظم رهبری در خصوص معیشت معلمان ، این موضوع را دغدغه اصلی جامعه دانست و افزود : تامین معیشت از این جهت که ضرورتی انکارناپذیر است موجب می‌شود که معلم با اعتبار سر کلاس حاضر شود و تامین نشدن آن آسیب‌زاست .

کمرئی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد : اصلاحات ساختار آموزشی از ابتدای انقلاب آغاز شده و تا به امروز ادامه داشته ولی نیاز به یک جهش بزرگ در تحول نظام آموزش و پرورش همچنان بسیار ضروری است .

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه تغییر، ضرورت نظام آموزشی است و بدون آن نظام آموزشی به سمت ناکارآمدی حرکت خواهد کرد، تصریح کرد: در جهت توسعه حرفه‌ای همراه با تغییر ، گام اول را ما معلمان باید برداریم زیرا بدون ایجاد تغییر و رسیدن به رشد، شأن و منزلت ما در معرض آسیب قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار