دیدار مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی با رئیس ستاد دیه استان

بیرجند(پانا) ـ رئیس ستاد دیه استان با عیدی زاده مدیر مخابرات منطقه در راستای مسئولیتهای اجتماعی و توسعه و تقویت همکاری با نهادها و سازمان های اثرگذار و استفاده از ظرفیت های موجود مخابرات منطقه ، دیدار و گفتگو کرد

کد مطلب: ۹۱۲۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی با رئیس ستاد دیه استان

رئیس ستاد دیه ضمن تبریک هفته کار و کارگر وتشکر از همکاری های مخابرات در برگزاری مراسم جشن گلریزان در سنوات گذشته و بیان تاریخچه و فلسفه تشکیل ستاد دیه ، گزارشی از وضعیت موجود زندانیان جرائم غیرعمد استان، لزوم همکاری و همراهی مسئولین اجرایی استان را خواستار گردید.


عیدی زاده مدیر منطقه با قدردانی و ابراز رضایت از عملکرد ستاد دیه استان، کمک به زندانیان بدهکار جرائم غیرعمد را بزرگترین توفیق و بهترین خدمت برای افراد جامعه دانست.


او ادامه داد: گره گشایی از مشکل خانواده هایی که گرفتار زندان شده اند بالاترین عبادت وعمل انسان دوستانه است که باعث آرامش معنوی جامعه می گردد.


عیدی زاده تصریح کرد:امید است بتوانیم ضمن ترویج این اقدام خداپسندانه طبق سنوات گذشته از کمک به زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد که بطور ناخواسته روانه زندان شده اند دریغ ننموده و در راستای مسئولیتهای اجتماعی خود در این خصوص گامهای موثری برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار